- Slovenská sporiteľňa oslavuje 200 rokov a vyzýva Slovákov snívať o budúcnosti.
- Banka daruje 5 000 mobilov deťom s novým Detským účtom.
- Za dvesto rokov získala dva milióny klientov a najlepšiu mobilnú aplikáciu.
K oslave výročia banka pripravila novinku – Detský účet s O2 SIM kartou. Pre prvých 5 000 malých klientov pripravila mobilné telefóny zadarmo, ktoré im umožnia učiť sa finančnej a digitálnej gramotnosti v bezpečnom prostredí pod dohľadom rodičov.
„Touto novinkou podporujeme nielen finančné vzdelávanie detí, ale aj ich schopnosť bezpečne fungovať v digitálnom svete,” vysvetľuje Juríková. Rodičia môžu sledovať aktivity svojich detí a postupne im dávať väčšiu samostatnosť vo finančných aj digitálnych záležitostiach.
Kampaň s malou astronautkou
Nový reklamný spot režíroval Wolfberg a hlavnú úlohu v ňom hrá malá astronautka ako symbol odvahy mať veľké sny. Kreatívny koncept vytvorila agentúra Zaraguza.
Kampaň zahŕňa televízne spoty, sponzoring, rozhlasové reklamy, online médiá, kiná, reklamy v nákupných centrách a aktivity na sociálnych sieťach.
Slovenská sporiteľňa vytvorila aj špeciálnu webstránku k 200. výročiu, kde klienti nájdu dôležité informácie o banke, jej historických míľnikoch a o skupine Erste, do ktorej patrí.
„Našou kampaňou nechceme len oslavovať minulosť, ale hlavne inšpirovať k budúcim úspechom,” uzatvára Juríková. „Veríme, že aj malé sny môžu viesť k veľkým zmenám, a chceme stáť pri všetkých, ktorí sa rozhodnú svoje sny uskutočniť.”