Slováci zostali prekvapení, keď im Biedronka poslala nezvyčajnú SMS-ku

  • Dravá lienka láka Slovákov na nákupy počas sviatkov, kedy sú u nás obchody zatvorené.
  • Slováci už čoskoro uvidia je tvrdý konkurenčný boj aj na našom trhu.
Novinky Biedronka láka Slovákov na nákupy počas sviatkov
Biedronka láka Slovákov na nákupy počas sviatkov. Zdroj: shutterstock.com/Miljan+Zivkovic/FotoDax
BitmarketsBitmarkets

Biedronka posiela svojim registrovaným zákazníkom na mobil aktuálnu cenovú ponuku, ku ktorej dopĺňa aj ceny svojho najväčšieho rivala, reťazca Lidl. Podrobne sme vás o tejto téme informovali v nedávnom článku.

Poľský reťazec v nasledujúcich mesiacoch otvorí svoje prvé supermarkety na Slovensku. Na pracovných portáloch hľadala Biedronka slovenských zamestnancov, ktorým na strategických pozíciách ponúkala lukratívne platové podmienky.

98%

Už sa viac neboj o svoje peniaze.

Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.

Sponzorovaný obsah
Finančné rozdielové zmluvy sú zložité nástroje a sú spojené s vysokým rizikom rýchlych finančných strát v dôsledku pákového efektu. Na 74 % účtov retailových investorov dochádza k finančným stratám pri obchodovaní s finančnými rozdielovými zmluvami u tohto poskytovateľa. Mali by ste zvážiť, či chápete, ako finančné rozdielové zmluvy fungujú, a či si môžete dovoliť podstúpiť vysoké riziko, že utrpíte finančné straty.

Slovenskí obchodníci sa pripravujú na príchod silného konkurenta

Pred príchodom lienky veľkí domáci hráči rozširovali počet svojich predajní, aby si aj po príchode nového súpera udržali svoj podiel na trhu.

Obavy však majú malí slovenskí podnikatelia, ktorí poľskému tigrovi nedokážu konkurovať cenami. Síce sa spočiatku spoliehali na svoju ponuku slovenských výrobkov, teraz tento sortiment začala ponúkať aj Biedronka.

Len nedávno spustila v Poľsku akciu „slovenský týždeň” a v jej regáloch pribudli špeciality typické pre slovenskú kuchyňu, ako sú syrové korbáčiky či nitrianska saláma.

Slovenské výrobky v poľskom supermarkete

Nové produkty majú dokonca označenie slovenského výrobku a môžeme očakávať, že rovnaký tovar bude reťazec predávať aj u nás.

 

Príchod silného obchodníka môže poriadne otriasť naším maloobchodným trhom. Takúto veľkú udalosť sme na Slovensku zažili naposledy pri príchode reťazca Lidl. Analytici očakávajú, že vyššia konkurencia prispeje k zníženiu cien potravín na Slovensku.

SpäťStrana 2/2
Ďalej
txbtxb
Autor:
Nikola Litvinová
Nikola Litvinová

Vyštudovala odbor financie a intenzívne sa venuje investovaniu. Analytickým okom sleduje svetové aj domáce ekonomické dianie. Zaujíma sa nie len o kryptomeny, ale rovnako aj o tradičné finančné trhy. Baví ju vytvárať pútavý obsah, ktorý prináša čitateľom skutočnú hodnotu.