- Dravá lienka láka Slovákov na nákupy počas sviatkov, kedy sú u nás obchody zatvorené.
- Slováci už čoskoro uvidia je tvrdý konkurenčný boj aj na našom trhu.
Biedronka posiela svojim registrovaným zákazníkom na mobil aktuálnu cenovú ponuku, ku ktorej dopĺňa aj ceny svojho najväčšieho rivala, reťazca Lidl. Podrobne sme vás o tejto téme informovali v nedávnom článku.
Poľský reťazec v nasledujúcich mesiacoch otvorí svoje prvé supermarkety na Slovensku. Na pracovných portáloch hľadala Biedronka slovenských zamestnancov, ktorým na strategických pozíciách ponúkala lukratívne platové podmienky.
Už sa viac neboj o svoje peniaze.
Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.
Slovenskí obchodníci sa pripravujú na príchod silného konkurenta
Pred príchodom lienky veľkí domáci hráči rozširovali počet svojich predajní, aby si aj po príchode nového súpera udržali svoj podiel na trhu.
Obavy však majú malí slovenskí podnikatelia, ktorí poľskému tigrovi nedokážu konkurovať cenami. Síce sa spočiatku spoliehali na svoju ponuku slovenských výrobkov, teraz tento sortiment začala ponúkať aj Biedronka.
Len nedávno spustila v Poľsku akciu „slovenský týždeň” a v jej regáloch pribudli špeciality typické pre slovenskú kuchyňu, ako sú syrové korbáčiky či nitrianska saláma.
Nové produkty majú dokonca označenie slovenského výrobku a môžeme očakávať, že rovnaký tovar bude reťazec predávať aj u nás.
Príchod silného obchodníka môže poriadne otriasť naším maloobchodným trhom. Takúto veľkú udalosť sme na Slovensku zažili naposledy pri príchode reťazca Lidl. Analytici očakávajú, že vyššia konkurencia prispeje k zníženiu cien potravín na Slovensku.