Slováci v tom majú jasno. Prieskum odhalil najobľúbenejší potravinový reťazec

  • Kaufland získal titul najlepšieho potravinového reťazca na Slovensku už štvrtýkrát.
  • Zákazníci najviac oceňujú kvalitu produktov, široký sortiment a dostupné ceny.
  • Prieskumu KPMG sa zúčastnilo vyše 2 500 respondentov s 25-tisíc odpoveďami.
Ekonomika Slováci v tom majú jasno
Slováci v tom majú jasno. Zdroj: shutterstock.com/Hryshchyshen Serhii, New Africa
BitmarketsOkazio mobil

Kaufland opäť dokázal, že patrí medzi najobľúbenejšie značky na Slovensku. V aktuálnom rebríčku KPMG TOP 50 Zákaznícky najobľúbenejších značiek získal titul najlepšieho potravinového reťazca už po štvrtýkrát, čím potvrdil svoju silnú pozíciu na slovenskom trhu.

Najnovší prieskum spoločnosti KPMG jasne ukázal, že Slováci pri nákupe potravín najčastejšie navštevujú práve Kaufland. Spotrebitelia vyzdvihujú najmä čerstvosť a kvalitu ponúkaných produktov, rozmanitý sortiment, prehľadné usporiadanie predajní a ústretový personál, ktorý im vždy ochotne pomôže.

Kaufland sa posúva vpred

„Naším cieľom vždy bolo, aby zákazníci vnímali Kaufland ako miesto, kde nájdu všetko potrebné za rozumné ceny,” uviedol Sven Reinhard, generálny riaditeľ Kaufland Slovenská republika, v.o.s. „Opätovné víťazstvo v kategórii potravinových reťazcov nás nesmierne teší a zároveň motivuje. Chceme naďalej zlepšovať naše služby a zostať prvou voľbou pre slovenských zákazníkov pri ich každodenných nákupoch.”

Rebríček KPMG, ktorý na Slovensku funguje už osem rokov, vychádza výlučne z hodnotení spotrebiteľov. Do tohtoročného prieskumu sa zapojilo viac ako 2 500 respondentov, ktorí poskytli vyše 25-tisíc odpovedí. Pri hodnotení 132 značiek na slovenskom trhu sa zamerali na faktory ako empatia, očakávania, personalizácia, riešenie problémov a časová efektivita.

„Zlepšovanie zákazníckej skúsenosti predstavuje dlhodobý proces. Úspešné značky chápu, že ide o náročnú cestu plnú výziev, najmä v dobe nových technológií, automatizácie a snahy o personalizáciu služieb. Náš prieskum jasne ukazuje, že zákazníci dnes očakávajú osobný prístup a predovšetkým pochopenie ich potrieb,” vysvetlila Lygia Fullbrook, partnerka KPMG na Slovensku zodpovedná za Poradenské služby.

98 %

Už sa viac neboj o svoje peniaze.

Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.

Sponzorovaný obsah
Finančné rozdielové zmluvy sú zložité nástroje a sú spojené s vysokým rizikom rýchlych finančných strát v dôsledku pákového efektu. Na 69 % účtov retailových investorov dochádza k finančným stratám pri obchodovaní s finančnými rozdielovými zmluvami u tohto poskytovateľa. Mali by ste zvážiť, či chápete, ako finančné rozdielové zmluvy fungujú, a či si môžete dovoliť podstúpiť vysoké riziko, že utrpíte finančné straty.

Výrazné zlepšenie v kľúčových oblastiach

V porovnaní s minulým rokom Kaufland výrazne zlepšil svoje hodnotenie najmä v kategóriách integrita a riešenie problémov. Zákazníci si cenia nielen výhodné cenové ponuky, ale aj jednoduchý a rýchly proces reklamácií vrátane možnosti vrátenia tovaru. Tieto faktory pomohli Kauflandu umiestniť sa v rebríčku TOP 50 Zákaznícky najobľúbenejších značiek pre rok 2024 v prvej tridsaťpäťke spomedzi všetkých hodnotených firiem.

Štúdia KPMG skúma zákaznícku skúsenosť výhradne z pohľadu spotrebiteľov. Nezohľadňuje sebahodnotenie spoločností, čo zvyšuje dôveryhodnosť a objektivitu výsledkov.

Kaufland sa pre mnohých Slovákov stal skutočnou srdcovou záležitosťou – značkou, ku ktorej si vytvorili silné emocionálne puto. Za týmto úspechom stojí premyslená dlhodobá stratégia zameraná na potreby zákazníkov. Reťazec neustále inovuje svoje služby a prispôsobuje ponuku aktuálnym trendom a požiadavkám trhu.

Štvrté víťazstvo v prestížnom rebríčku KPMG TOP 50 Zákaznícky najobľúbenejších značiek potvrdzuje, že spotrebitelia oceňujú snahu Kauflandu byť špičkou medzi potravinovými reťazcami. Vďaka kombinácii kvality, širokého sortimentu a priaznivých cien zostáva Kaufland spoľahlivým partnerom slovenských domácností pri každodenných nákupoch.

Coinfactory PC banerCoinfactory mobil baner
Autor:
Karina Daráková
Karina Daráková

Karina Daráková pochádza spod Tatier a vyštudovala žurnalistiku na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre. V minulosti pôsobila v Novom Čase a na pozícii vedúcej domáceho spravodajstva v Startitup. V Kryptomagazine sa venuje ekonomickým a realitným témam.