- Telekom ponúka klientom internet aj v prípade výpadku elektriny.
- Zadarmo ho získajú na 48 hodín.
Leto je obdobie, kedy v našich končinách častejšie vyčíňajú búrky. Tie často spôsobujú aj výpadky internetových, televíznych a mobilných služieb, prípadne vôbec nefunguje elektrina. V súčasnej dobe, kedy je internet neoddeliteľnou súčasťou našej každodennej rutiny, môže byť takáto situácia obzvlášť frustrujúca.
Slovak Telekom má našťastie riešenie. Je ním Záložný internet v mobile, ktorý poskytuje neobmedzené mobilné dáta na 48 hodín zadarmo pre zákazníkov, ktorým vypadne pevné pripojenie.
Telekom poskytuje Záložný internet
Ak dôjde k výpadku služieb Magio Internetu, Biznis NETu alebo Magio Televízie, zákazníci môžu nahlásiť poruchu prostredníctvom Telekom aplikácie alebo na zákazníckej linke.
Virtuálna asistentka Olívia ponúkne zákazníkom náhradné riešenie v podobe Záložného internetu v mobile, ktorý sa aktivuje na mobilné číslo zákazníka s programom Telekom paušál, Telekom Biznis paušál, Predplatenka, Easy alebo Fix (s výnimkou programov Nekonečno a Pro).
Už sa viac neboj o svoje peniaze.
Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.
Telekom uvádza:
Poruchu a aktiváciu Záložného internetu v mobile môžete nahlásiť aj na bezplatnej Zákazníckej linke 0800 123 456 denne od 07:00 do 22:00 hod.
Po aktivácii dostane zákazník SMS správu, že neobmedzené mobilné dáta sú k dispozícii po dobu 48 hodín. Rýchlosť internetu závisí od lokálneho pokrytia. Ak je zákazník v dosahu 4G siete, môže dosiahnuť rýchlosť až 375 Mb/s.
Záložný internet dokážu zákazníci Telekomu využiť aj pre celú svoju rodinu či priateľov. Stačí, že vo svojom smartfóne vytvoria Wi-Fi hotspot. Ich známi sa následne len jednoducho pripoja k novej sieti so svojim zariadením.