- Banka venovala televízny reklamný priestor 17. novembra slovenským divadlám.
- Divadlám poskytla aj finančnú podporu vo výške 50-tisíc eur.
- Prieskum ukazuje, že verejnosť vníma divadlá ako základ kultúry.
Deň boja za slobodu a demokraciu patrí k najdôležitejším dátumom našich moderných dejín. 365.bank sa ho rozhodla pripomenúť netradične – celý svoj televízny reklamný priestor 17. novembra prenechá slovenským divadlám.
Namiesto propagácie účtov či úverov tak v tento deň zaznie výzva, ktorá upozorní na hodnotu kultúry a prácu umelcov. Banka o tom informuje prostredníctvom tlačovej správy.
Banka chce týmto gestom podporiť divadelné scény, ktoré dlhodobo zápasia s finančnou neistotou. Zároveň zdôrazňuje, že sloboda tvorby a umenia patrí k základom demokracie. „Divadlá pred rokom 1989 bojovali s obmedzeniami, dnes bojujú s nedostatkom financií. Chceme ľuďom pripomenúť, že návšteva divadla dokáže túto situáciu reálne zlepšiť,” hovorí Tereza Molnár, Brand, Communication & CX director v 365.bank.
Prieskum banky ukazuje, že verejnosť vníma divadlo ako dôležitú súčasť spoločnosti. Dve tretiny Slovákov si spájajú hercov s udalosťami Nežnej revolúcie a takmer 80 % ľudí verí, že bez divadiel nemôže existovať kultúrna krajina.
Väčšina populácie zároveň súhlasí s tým, že slovenské scény potrebujú spravodlivú štátnu podporu. Najčastejšie ich navštevujú obyvatelia Bratislavského kraja, no predstavenia sleduje aspoň raz ročne takmer polovica Slovákov.
Nechajte peniaze pracovať za vás.
Investujte a premeňte svoje obavy na príležitosť.
365.banka podporí aj slovenské divadlá
Televízny spot, ktorý banka pripravila špeciálne pre tento deň, vznikol iba v jednej verzii a diváci ho uvidia len raz. V hlavnej úlohe sa objaví herec Milan Ondrík, ktorý je s bankou dlhodobo spojený. Jeho účasť dodáva výzve osobný a autentický tón, pretože priamo reprezentuje prostredie, ktoré banka podporuje.
365.bank však nekončí len symbolickým gestom. Zapojila sa aj do iniciatívy „Reklamná výpomoc”, ktorú zastrešuje združenie Anténa. Podporuje nezriaďované a nezávislé divadlá, ktoré fungujú vo veľmi náročných podmienkach.
Banka prispela 50 000 eurami, ktoré si rozdelí päť divadelných súborov z rôznych regiónov Slovenska. Tie pripravujú aj kreatívne úpravy známeho reklamného spotu banky, ktoré odohrajú priamo vo svojich priestoroch.
Zmysluplný program pripravila banka aj pre svojich zamestnancov. Na 17. november ponúka dobrovoľnícke aktivity, diskusie o ochrane demokracie, prednášky a možnosti účasti na kultúrnych podujatiach. Cieľom je pripomenúť, že sloboda nepatrí len do učebníc, ale ovplyvňuje každodenný život.















