- Rozšírenie Auparku však nie je o estetike.
- Doba dlhého čakania v radoch pred pokladňami v obchodoch s oblečením sa pomaly končí.
- Modernizácia sa dotkla aj oblasti online nakupovania.
Doba dlhého čakania v radoch pred pokladňami v obchodoch s oblečením sa pomaly končí. Známy odevný reťazec ZARA prináša na slovenský trh revolučnú novinku v podobe samoobslužných pokladní, ktoré doteraz poznáme najmä zo supermarketov či diskontných predajní. Informoval o tom portál tvnoviny.sk.
Vlajková predajňa značky ZARA, ktorá sa vo štvrtok 24. októbra otvorila v bratislavskom Auparku, predstavuje najmodernejšiu a najväčšiu prevádzku tejto módnej značky na Slovensku.
„Implementácia samoobslužných pokladní výrazne zlepší zákaznícku skúsenosť. Zákazníci už nebudú musieť tráviť čas čakaním v radoch,” vysvetľuje Veronika Košická, generálna manažérka nákupného centra.
Technologické vylepšenia však nekončia len pri samoobslužných pokladniach. ZARA prináša aj revolučný systém rezervácie skúšobných kabínok, ktorý posúva nakupovanie do novej éry. Petra Majcher, senior marketing manažérka Auparku, približuje:
Zákazníci si môžu zarezervovať skúšobnú kabínku prostredníctvom mobilnej aplikácie, ktorá im presne ukáže, ktorú kabínku môžu využiť.
Unikátnym prvkom je aj automatizovaná stena na správu skúšania oblečenia. „Po priložení vybraného oblečenia k špeciálnej stene sa automaticky rozsvieti číslo nad voľnou kabínkou určenou pre zákazníka. Po vstupe do kabínky sa číslo automaticky vypne,” objasňuje Majcher princíp fungovania inovatívneho systému.
Modernizácia sa dotkla aj oblasti online nakupovania. Reťazec zavádza automatizovaný systém výdaja online objednávok, čo podľa manažérky výrazne urýchli celý proces. „Odstránením ľudského faktora sa celý proces významne zrýchľuje,” dodáva.
Už sa viac neboj o svoje peniaze.
Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.