- Vstup Biedronky na slovenský trh predstavuje významný míľnik v rozvoji maloobchodného sektora na Slovensku.
- Okrem poľských výrobkov si v predajniach budú môcť zákazníci kúpiť aj slovenské.
- Tieto značky prejavili záujem.
Nie všetky slovenské značky však prejavia záujem o spoluprácu. Napríklad spoločnosť Oravan, výrobca nápojov Oravská a Aloe Vera, sa rozhodla do spolupráce s Biedronkou nevstúpiť. Agrofert, pod ktorý spadajú značky Hyza a Penam, sa k možnej spolupráci priamo nevyjadril. Uviedol len, že je otvorený spolupráci so všetkými serióznymi predajcami.
Vstup Biedronky na slovenský trh predstavuje významný míľnik v rozvoji maloobchodného sektora na Slovensku. S prísľubom širokého zastúpenia domácich značiek môže reťazec priniesť novú dynamiku do konkurenčného prostredia a potenciálne aj priaznivejšie ceny pre slovenských spotrebiteľov.