Príchod Biedronky na Slovensko sa blíži. Vieme, čo nájdete na pultoch reťazca

  • Vstup Biedronky na slovenský trh predstavuje významný míľnik v rozvoji maloobchodného sektora na Slovensku.
  • Okrem poľských výrobkov si v predajniach budú môcť zákazníci kúpiť aj slovenské.
  • Tieto značky prejavili záujem.
Novinky Príchod Biedronky na Slovensko sa blíži
Príchod Biedronky na Slovensko sa blíži. Zdroj: Shutterstock.com/Alexa_Space, garetsworkshop

Nie všetky slovenské značky však prejavia záujem o spoluprácu. Napríklad spoločnosť Oravan, výrobca nápojov Oravská a Aloe Vera, sa rozhodla do spolupráce s Biedronkou nevstúpiť. Agrofert, pod ktorý spadajú značky Hyza a Penam, sa k možnej spolupráci priamo nevyjadril. Uviedol len, že je otvorený spolupráci so všetkými serióznymi predajcami.

Vstup Biedronky na slovenský trh predstavuje významný míľnik v rozvoji maloobchodného sektora na Slovensku. S prísľubom širokého zastúpenia domácich značiek môže reťazec priniesť novú dynamiku do konkurenčného prostredia a potenciálne aj priaznivejšie ceny pre slovenských spotrebiteľov.

Príchod Biedronky sa blíži

SpäťStrana 2/3Ďalej
Autor:
Karina Daráková
Karina Daráková

Karina Daráková pochádza spod Tatier a vyštudovala žurnalistiku na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre. V minulosti pôsobila v Novom Čase a na pozícii vedúcej domáceho spravodajstva v Startitup. V Kryptomagazine sa venuje ekonomickým a realitným témam.