Predávate nehnuteľnosť? Týchto 5 trikov zvýši jej cenu o tisíce eur

  • Dobre pripravená nehnuteľnosť priláka viac záujemcov a predá sa drahšie.
  • Zabezpečené parkovacie miesto môže zvýšiť cenu nehnuteľnosti o tisíce eur.
  • Profesionálne fotografie a 3D prehliadky prilákajú dvojnásobne viac potenciálnych kupcov.
Ekonomika Predávate nehnuteľnosť
Predávate nehnuteľnosť? Zdroj: shutterstock.com/Followtheflow, fizkes
Best Wallet PCCoinfactory mobil baner

Homestaging – umenie prvého dojmu

Prvý dojem rozhodne o tom, či záujemca prejaví hlbší záujem o vašu nehnuteľnosť. Homestaging, čiže úprava priestoru na účely predaja, dokáže zázraky.

Kupujúci sa rozhodujú najmä pocitovo. Keď vstúpia do upraveného, čistého a útulného priestoru, dokážu si tam predstaviť svoj život.

Pred fotením a obhliadkami dôkladne upracte, odstráňte prebytočné veci a osobné predmety. Neutrálne farby stien a decentné dekorácie oslovia širšie spektrum záujemcov. Nezabudnite ani na balkón či terasu – pekné kvetináče, stolík a stoličky vytvárajú dojem príjemného miesta na oddych.

Profesionálny marketing priláka viac záujemcov

V digitálnej dobe rozhodujú o úspechu predaja kvalitné fotografie a prezentácia. Profesionálne nafotená nehnuteľnosť priláka až o polovicu viac záujemcov.

Okrem kvalitných fotografií dnes záujemcov lákajú 3D virtuálne prehliadky, ktoré im umožnia prejsť si celú nehnuteľnosť z pohodlia domova. Tento nástroj šetrí čas a priláka skutočne zaujímavých záujemcov.

Pohrať sa dá aj so staršími bytmi

Pri starších bytoch alebo holobytoch pomôžu vizualizácie možného budúceho stavu. Väčšina ľudí si nedokáže predstaviť, ako bude priestor vyzerať po rekonštrukcii. Keď im to ukážete na vizualizácii, zvýšite ich záujem.

Kombinácia správne nastavenej ceny, kvalitnej prezentácie a premysleného marketingu vám pomôže predať nehnuteľnosť rýchlejšie a za vyššiu cenu. Investícia do prípravy nehnuteľnosti sa vám mnohonásobne vráti.

SpäťStrana 2/2
Ďalej
Coinfactory PC banerOkazio mobil
Autor:
Karina Daráková
Karina Daráková

Karina Daráková pochádza spod Tatier a vyštudovala žurnalistiku na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre. V minulosti pôsobila v Novom Čase a na pozícii vedúcej domáceho spravodajstva v Startitup. V Kryptomagazine sa venuje ekonomickým a realitným témam.