- Tunel Višňové bude mať celkovú dĺžku 7,5 kilometra.
- Celý proces betonáže je veľmi prísny na čas a na koordináciu pohybu strojov.
- Dvojvrstvový cementobetónový kryt je ukladaný dvojicou finišerov.
Na stavbe diaľničného tunela Višňové začali s ukladaním cementobetónového krytu budúcej vozovky. Na sociálnej sieti o tom informovala Národná diaľničná spoločnosť (NDS).
Dvojvrstvový cementobetónový kryt je ukladaný dvojicou finišerov – finišerom pre spodnú a finišerom pre hornú vrstvu.
„Technológia kladenia dvojvrstvového krytu je realizovaná v celej šírke vozovky, teda v siedmich metroch. Celý proces betonáže je veľmi prísny na čas a na koordináciu pohybu strojov,” priblížili diaľničiari.
Upozornili, že proces spracovania betónovej zmesi pre hornú a spodnú vrstvu betónu musí byť ukončený do času spracovateľnosti čerstvého betónu.
„Stavba diaľnice D1 Lietavská Lúčka – Dubná Skala s tunelom Višňové je pre nás prioritným projektom. Denne vynakladáme tlak a extrémne úsilie pre to, aby motoristi mali túto kľúčovú stavbu čo najskôr pre svoje užívanie,” dodala NDS.
Tunel Višňové bude mať celkovú dĺžku 7,5 kilometra a pôjde o najdlhší tunel na Slovensku. Celý diaľničný úsek D1 Lietavská Lúčka – Dubná Skala vrátane tunela bude mať 13,5 kilometra. Úsek je súčasťou plánovaného komplexného prepojenia Bratislavy a Košíc.
Už sa viac neboj o svoje peniaze.
Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.