- Lidl kraľuje slovenskému trhu s ponukou privátnych značiek.
- Zákazníci ich uprednostňujú dokonca aj pred značkovými produktmi.
- Slováci sa čoraz viac sústredia na výhodné nákupy.
Kvalita a cena – tajomstvo úspechu
Lidl stavil na jednoduchú, no účinnú stratégiu: ponúkať kvalitné produkty za výhodné ceny. V sortimente diskontu tvoria privátne značky viac ako 70 % ponuky, pričom zákazníci si môžu vyberať produkty zo 120 rôznych vlastných značiek.
Kvalita je pre nás kľúčová, keďže ako diskont spravidla neponúkame pri jednotlivých výrobkoch alternatívy. V kvalite nerobíme žiadne kompromisy.
Navyše, pri privátnych značkách na rozdiel od značkových produktov presne poznáme zloženie a výrobné postupy, čo nám umožňuje rýchlejšie reagovať a strážiť kvalitu produktov,” zdôrazňuje obchodný riaditeľ Lidla.
Ocenenia potvrdzujú dôveru spotrebiteľov v Lidl
Kvalitu privátnych značiek Lidla potvrdzujú aj mnohé ocenenia. Reťazec dlhodobo získava ocenenie Best Buy za najlepší pomer kvality a ceny. Produkty pravidelne získavajú aj medaily Qudal, symbolizujúce najvyššiu kvalitu. Udeľuje ich medzinárodná organizácia ICERTIAS na základe nezávislých prieskumov verejnej mienky.
Značka Dulano sa nedávno zaradila medzi Superbrands a značka Lupilu opakovane získala titul Najdôveryhodnejšia značka, čo ďalej podčiarkuje silnú dôveru slovenských spotrebiteľov.
Slováci majú o privátne značky čoraz väčší záujem
Trend obľúbenosti privátnych značiek má podľa odborníkov aj ekonomické opodstatnenie. V čase, keď spotrebitelia dbajú na výhodné nákupy, predstavujú kvalitné privátne značky ideálnu voľbu – ponúkajú overenú kvalitu za nižšiu cenu než konkurenčné značkové výrobky.
Prieskum jasne ukázal, že Slováci túto hodnotu rozpoznali a privátne značky Lidla sa tak stali ich jasnou voľbou pri každodenných nákupoch.