Poznáme víťaza v súboji značiek na Slovensku. Reťazec prevalcoval konkurenciu

  • Lidl kraľuje slovenskému trhu s ponukou privátnych značiek.
  • Zákazníci ich uprednostňujú dokonca aj pred značkovými produktmi.
  • Slováci sa čoraz viac sústredia na výhodné nákupy.
Off topic Lidl si získal Slovákov privátnymi značkami
Lidl si získal Slovákov privátnymi značkami. Zdroj: shutterstock.com/Craig Russel/Robson90/Ytje Veenstra
Solaxy PC bannerBitmarkets

Kvalita a cena – tajomstvo úspechu

Lidl stavil na jednoduchú, no účinnú stratégiu: ponúkať kvalitné produkty za výhodné ceny. V sortimente diskontu tvoria privátne značky viac ako 70 % ponuky, pričom zákazníci si môžu vyberať produkty zo 120 rôznych vlastných značiek.

Kvalita je pre nás kľúčová, keďže ako diskont spravidla neponúkame pri jednotlivých výrobkoch alternatívy. V kvalite nerobíme žiadne kompromisy.

Navyše, pri privátnych značkách na rozdiel od značkových produktov presne poznáme zloženie a výrobné postupy, čo nám umožňuje rýchlejšie reagovať a strážiť kvalitu produktov,” zdôrazňuje obchodný riaditeľ Lidla.

Ocenenia potvrdzujú dôveru spotrebiteľov v Lidl

Kvalitu privátnych značiek Lidla potvrdzujú aj mnohé ocenenia. Reťazec dlhodobo získava ocenenie Best Buy za najlepší pomer kvality a ceny. Produkty pravidelne získavajú aj medaily Qudal, symbolizujúce najvyššiu kvalitu. Udeľuje ich medzinárodná organizácia ICERTIAS na základe nezávislých prieskumov verejnej mienky.

Značka Dulano sa nedávno zaradila medzi Superbrands a značka Lupilu opakovane získala titul Najdôveryhodnejšia značka, čo ďalej podčiarkuje silnú dôveru slovenských spotrebiteľov.

Nakupujete v reťazcoch privátne značky?

Slováci majú o privátne značky čoraz väčší záujem

Trend obľúbenosti privátnych značiek má podľa odborníkov aj ekonomické opodstatnenie. V čase, keď spotrebitelia dbajú na výhodné nákupy, predstavujú kvalitné privátne značky ideálnu voľbu – ponúkajú overenú kvalitu za nižšiu cenu než konkurenčné značkové výrobky.

Prieskum jasne ukázal, že Slováci túto hodnotu rozpoznali a privátne značky Lidla sa tak stali ich jasnou voľbou pri každodenných nákupoch.

SpäťStrana 2/2
Ďalej
Coinfactory PC banerCoinfactory mobil baner
Autor:
Nikola Litvinová
Nikola Litvinová

Vyštudovala odbor financie a intenzívne sa venuje investovaniu. Analytickým okom sleduje svetové aj domáce ekonomické dianie. Zaujíma sa nie len o kryptomeny, ale rovnako aj o tradičné finančné trhy. Baví ju vytvárať pútavý obsah, ktorý prináša čitateľom skutočnú hodnotu.