- Dvaja veľkí operátori na jeseň zdražujú.
- Obaja hádžu vinu na Markízu.
Slováci, ktorí využívajú televíziu od UPC, si na jeseň taktiež priplatia. Operátor zvýšil ceny produktov o jedno euro mesačne. Rovnako ako 4ka, aj UPC uvádza, že dôvodom je nárast poplatkov, ktoré si účtujú domáce televízne stanice.
UPC vysvetľuje klientom:
Od 1. júla sme výrazne zvýšili platbu vysielateľovi za tzv. lineárne služby a tiež za možnosť prístupu k archívu, kde diváci môžu sledovať relácie Markízy, Doma či Dajto až 7 dní dozadu. Vysielateľ TV Markíza zvýšil cenu za lineárne služby už pred rokom a teraz znova, tentoraz o niekoľko desiatok percent, navýšil sa aj poplatok za archívne služby. Tento rast nás prinútil zvýšiť cenu za naše televízne služby.
Aj UPC dáva klientom možnosť od zmluvy odstúpiť bez akýchkoľvek sankcií.
Už sa viac neboj o svoje peniaze.
Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.
Markíza sa bráni
Televízia Markíza uviedla pre Hospodárske noviny, že ceny za šírenie jej obsahu boli dlhodobo pod európskym priemerom a slovenských operátorov priebežne informovala o postupnom zdražovaní.
Poplatky za naše služby vychádzajú z ich hodnoty a partnerov upozorňujeme na postupné zvyšovanie cien. Zároveň im poskytujeme možnosť uzatvárať s nami dlhodobé kontrakty a pripraviť pre ich zákazníkov balíčky a služby, ktoré je možné ponúkať na dlhšie obdobie.