Populárna módna značka hlási návrat na Slovensko. Má veľkolepé plány

  • Populárna značka hlási príchod na Slovensko.
  • V minulosti tu už pôsobila, problémy však narobil koronavírus.
Ekonomika Populárna módna značka hlási návrat na Slovensko
Populárna módna značka hlási návrat na Slovensko. Zdroj: Shutterstock.com/welcomeinside, PeopleImages.com - Yuri A
Anycoin pc bannerKvakomat mobil

Známa česká módna značka sa vracia na trh. Obnovenie jej činnosti zabezpečí spoločnosť, ktorá prevádzkuje najväčší e-shop so spodnou bielizňou na miestnom trhu. Noví majitelia už plánujú rozšíriť svoju prítomnosť aj do zahraničia, vrátane Slovenska. Informoval o tom portál tvnoviny.sk.

Problémy narobil koronavírus

Pietro Filipi, značka, ktorá mala na Slovensku dlhoročnú dobrú povesť. Hoci názov znie taliansky, pochádza z Česka a jej história sa začala v roku 1993. Kvôli nie najlepším manažérskym rozhodnutiam sa však dostala do finančných ťažkostí, ktoré ešte zhoršila koronakríza.

Do hry však aktuálne vstúpil nový investor. Jeho cieľ je jasný – chce značku oživiť. Investorom je spoločnosť DaniDarx, ktorá sa spája aj so známym e-shopom Trenýrkárna.cz. Pomocnú ruku tejto spoločnosti podá investičný partner SPM.

„Naším cieľom je rýchlo vrátiť českým mužom a ženám značku, ktorú mali radi. Preto sme okamžite pripravili prvú kolekciu oblečenia Pietro Filipi. Tá zahŕňa pánske boxerky, plavky, dámske nohavičky, ponožky a župany. Tým však nekončíme. Ak zákazníci prejavia záujem, plánujeme postupne rozširovať naše portfólio,” uviedla spoločnosť vo svojom stanovisku, ktoré poskytla českému portálu iDnes.cz.

Pietro Filipi nemá v pláne zostať len na českom trhu.

„Sme na začiatku, momentálne máme niekoľko produktov spodnej bielizne na e-shope www.trenyrkarna.cz, uviedla pre TVNOVINY.sk šéfka značky Aneta Uhlíková.

Značka chce expandovať aj do zahraničia vrátane Slovenska, kde predtým pôsobila mnoho rokov. Hoci v minulosti mala kamenné predajne, momentálne by sa rada sústredila len na online predaj.

„Expanziu značky plánujeme, ale predajne zatiaľ nie,” uzavrela Uhlíková.

98 %

Už sa viac neboj o svoje peniaze.

Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.

Sponzorovaný obsah
Finančné rozdielové zmluvy sú zložité nástroje a sú spojené s vysokým rizikom rýchlych finančných strát v dôsledku pákového efektu. Na 74 % účtov retailových investorov dochádza k finančným stratám pri obchodovaní s finančnými rozdielovými zmluvami u tohto poskytovateľa. Mali by ste zvážiť, či chápete, ako finančné rozdielové zmluvy fungujú, a či si môžete dovoliť podstúpiť vysoké riziko, že utrpíte finančné straty.

Príchod hlási aj populárna služba

Späť
Strana 1/2Ďalej
Wallstreetpepe PC banerOkazio mobil
Autor:
Karina Daráková
Karina Daráková

Karina Daráková pochádza spod Tatier a vyštudovala žurnalistiku na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre. V minulosti pôsobila v Novom Čase a na pozícii vedúcej domáceho spravodajstva v Startitup. V Kryptomagazine sa venuje ekonomickým a realitným témam.