- Ochnik má v súčasnosti viac ako 120 predajní na poľskom trhu.
- Sieť predajní sa špecializuje na predaj a výrobu produktov z kože.
- Otvorenie predajne v Trenčíne je však len začiatkom ambicióznych plánov značky Ochnik na Slovensku.
Vstup na slovenský trh nie je izolovaným krokom, ale súčasťou širšej stratégie Ochniku na upevnenie svojej pozície v Európe. Spoločnosť už predtým otvorila predajne v Nemecku a na Ukrajine, čím jasne deklarovala svoje ambície stať sa paneurópskym hráčom v segmente módneho priemyslu. Uvádza to portál Property News.
Podľa dostupných informácií má Ochnik v súčasnosti viac ako 120 predajní na poľskom trhu, kde patrí medzi popredných hráčov. Dlhodobým cieľom spoločnosti je rozšíriť svoju sieť na 160 showroomov v najbližších rokoch, čo naznačuje, že expanzia na Slovensko je len jedným z mnohých krokov v tomto smere.
Ochnik sa špecializuje na predaj a výrobu produktov z kože. Väčšina ich sortimentu je vyrobená z prírodnej kože a kvalitných textílií. Slovenskí zákazníci tak môžu očakávať širokú škálu produktov od kožených búnd a tašiek až po módne doplnky a textilné výrobky.
Vstup tejto značky na slovenský trh môže priniesť nielen väčší výber pre spotrebiteľov, ale aj potenciálne zvýšenie konkurencie v segmente luxusnej módy, čo by mohlo viesť k zlepšeniu kvality a cenovej dostupnosti produktov v celom odvetví.