- Deti získajú päťkrát ročne 30 eur na zuby, dospelí dvakrát.
- Podmienkou príspevku je absolvovanie preventívnej prehliadky u zubného aj všeobecného lekára.
- Dôvera sa zaviazala každý rok predstaviť aspoň jeden nový benefit.
Zdravotná poisťovňa Dôvera oficiálne odhalila svoju novú vizuálnu identitu, ktorá symbolizuje významné zmeny v jej fungovaní a prístupe k poistencom. Hoci nové farby a logo sú najviditeľnejšou časťou transformácie, predstavujú len špičku ľadovca v komplexnom procese premeny, ktorý prebieha už niekoľko rokov a bude pokračovať aj v budúcnosti.
„Zmena vizuálnej identity nám pomáha vyjadriť naše smerovanie už na prvý pohľad. Oveľa dôležitejšími sú však nové benefity, ktoré poistencom pomôžu zlepšiť prístup k zdraviu,” uviedla poisťovňa vo svojom vyhlásení.
Jednou z najvýznamnejších noviniek, ktorú Dôvera predstavila súčasne s novou vizuálnou identitou, je obnovenie obľúbeného príspevku na starostlivosť o zuby. Deti poistené v Dôvere môžu od dnešného dňa získať až päťkrát ročne príspevok vo výške 30 eur na dentálnu hygienu, ošetrenie alebo pečatenie zubov. Dospelí poistenci majú nárok na príspevok 30 eur dvakrát ročne, a to na dentálnu hygienu.
Podmienkou získania príspevku je absolvovanie preventívnej prehliadky u zubného aj všeobecného lekára, čím poisťovňa podporuje komplexný prístup k prevencii.
Pandémia zmenila vzťah k zdravotným poisťovniam
Impulzom na rozsiahle zmeny v Dôvere bola pandémia covid-19, ktorá výrazne zmenila vnímanie zdravotných poisťovní verejnosťou.
„Po tom, ako odznela pandémia covidu-19 aj na Slovensku, uvedomili sme si, že svet je iný ako predtým. Jednou z oblastí, v ktorej došlo k zmene, bol aj vzťah ľudí k svojej zdravotnej poisťovni. Už ju nevnímame len ako inštitúciu niekde v pozadí, ale ako partnera, ktorý pomáha, keď si chcete zdravie udržať alebo keď prídu zdravotné problémy,” vysvetľuje poisťovňa dôvody svojej transformácie.
Dôvera si pre svoje ďalšie fungovanie stanovila päť kľúčových hodnôt: ústretovosť, transparentnosť, jednoduchosť, ľudskosť a inovatívnosť. Tieto hodnoty majú určovať jej smerovanie a prístup k poistencom v nasledujúcich rokoch.
„Naším hlavným mottom je poskytovať bezpečný a jednoduchý prístup k lepšiemu zdraviu,” zdôrazňuje poisťovňa, ktorá sa zaviazala, že každý rok predstaví minimálne jeden nový benefit, ktorý poistencom zjednoduší prístup k zdraviu alebo zdravotnej starostlivosti.
Dôraz na zmysluplné benefity
V rámci svojej transformácie sa Dôvera zameriava na tri hlavné oblasti: zmysluplné benefity, jednoduchú komunikáciu a spoločenskú zodpovednosť v oblasti slovenského zdravotníctva.
V posledných rokoch už poisťovňa predstavila niekoľko inovatívnych služieb, ako napríklad „Lekár na diaľku”, ktorý umožňuje konzultácie so zdravotníkmi bez nutnosti osobnej návštevy ambulancie. Venuje sa tiež podpore duševného zdravia a umožňuje riešenie niektorých kožných problémov na diaľku.

Už sa viac neboj o svoje peniaze.
Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.
„V Dôvere sme pevnou súčasťou slovenského zdravotníctva. Vždy sme boli pri kľúčových inováciách v slovenskom zdravotníctve a chceme byť najlepšou voľbou pre poistencov na Slovensku,” deklaruje poisťovňa svoje ambície.
Ďalšie novinky ešte tento rok
Obnovený benefit „Zdravé zuby” je len prvou z viacerých noviniek, ktoré Dôvera plánuje predstaviť v tomto roku. Poisťovňa si uvedomuje, že starostlivosť o zuby má zásadný význam v prevencii zubného kazu, no zároveň je finančne náročná, čo ju robí pre mnohých poistencov menej dostupnou.
„S obmenou sa vraciame k populárnemu benefitu Zdravé zuby, no tentoraz kladieme oveľa väčší dôraz na zlepšenie prevencie,” vysvetľuje poisťovňa svoj prístup k obnovenému benefitu.
Dôvera tak pokračuje vo svojej transformácii na modernú zdravotnú poisťovňu, ktorá nielen spravuje verejné zdravotné poistenie, ale aktívne prispieva k zlepšovaniu zdravia svojich poistencov a prístupu k zdravotnej starostlivosti. Nová vizuálna identita je tak symbolickým vyjadrením týchto zmien a nového smerovania.