- Skrachované biznisy, ktoré si ukážeme, pôsobili v rôznych odvetviach.
- Tieto spoločnosti mohli byť lídrami trhu, no upadli do zabudnutia.
- Dôvodom sú nesprávne rozhodnutia manažmentu a neprispôsobenie sa inováciám.
Quibi
Spoločnosť Quibi fungovala iba pol roka a svoju činnosť ukončila koncom roka 2020. Tvrdila, že spôsobí revolúciu streamovania a vyzbierala za toto krátke obdobie 1,7 miliardy dolárov. Cieľom firmy bolo premeniť videá z Youtube na televíziu. Tento biznis netrval dlho a veci sa začali rýchlo kaziť.
Quibi bolo spoplatnené, na rozdiel od Youtube alebo TikToku. Taktiež sa zameriavalo na smartfóny, čo mnohých obmedzovalo. Navyše začala covid pandémia a väčšina uprednostňovala pozeranie doma na väčších obrazovkách. Taktiež aplikácii chýbalo viacero funkcií a manažment robil nesprávne rozhodnutia.