- Packeta okrem toho svojich klientov upozorňuje na to, že počas výpadku ich môže z aplikácie odhlásiť.
- Svoj balík by ste si teda mali vyzdvihnúť čo najskôr.
V sobotu 3.8. 2024 naplánovala spoločnosť Packeta veľkú údržbu systémov. V dôsledku toho od soboty od 18:00 do nedele do 10:00 nebudú mať Slováci k dispozícii možnosť podávania a vyzdvihovania zísielok zo Z-BOXov.
Okrem toho k dispozícii nebude ani trasovanie zásielok a klientska sekcia. Spoločnosť o tom informuje na svojom webe.
Mobilná aplikácia Packeta bude nedostupná, čo znamená, že nebudete môcť vyzdvihnúť zásielku zo Z-BOXu (otvoriť schránku), zobraziť heslo na vyzdvihnutie zásielky, vytvoriť zásielku v mobilnej aplikácii, zaplatiť v aplikácii dobierku a vyhľadať výdajné miesto.
Packeta okrem toho svojich klientov upozorňuje na to, že počas výpadku ich môže z aplikácie odhlásiť. Prihlásenie bude opätovne možné po tom, čo sa systémy spustia.
Zásielkam, ktorým bude úložná doba v Z-BOXe končiť v sobotu 3.8., bude automaticky predĺžená o jeden deň, teda do nedele 4.8. do 23:59.
Už sa viac neboj o svoje peniaze.
Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.
Packete sa darí
Packeta zverejnila hospodárske výsledky za rok 2023 a potvrdila neustály rast svojej obľuby medzi zákazníkmi aj tržieb od svojho vstupu na slovenský trh. Tržby za minulý rok dosiahli 67,28 milióna eur, čo predstavuje nárast o 15 %, informovali sme v nedávnom článku.
Výkonný riaditeľ Alexander Jančo pripisuje rast popularity výdajným miestam a Z-BOXom, ktoré dnes využíva až 57 % zákazníkov. V reakcii na nedávno oznámenú expanziu a plán pridania 1 000 nových Z-BOXov po celom Slovensku sa spoločnosť rozhodla podniknúť ďalší krok k ešte lepšiemu priblíženiu sa zákazníkom.
Do konca roka plánuje spoločnosť nainštalovať klávesnice na všetky svoje Z-BOXy. Toto vylepšenie umožní zákazníkom otvárať schránky pomocou kódu z mobilnej aplikácie Packeta alebo SMS. Cieľom tohto kroku je ešte viac zjednodušiť prístup k službe a zvýšiť jej dostupnosť.