Odchod investorov, zatváranie predajní. Známe elektro sa opäť topí v problémoch

  • Tržby predajní vykazujú klesajúcu tendenciu už približne rok a pol.
  • Vnútorná štruktúra firmy tiež prechádza dramatickými zmenami.
  • Problémy sa nekončia len pri zatváraní predajní.
Ekonomika Známy predajca sa opäť topí v problémoch
Známy predajca sa opäť topí v problémoch. Zdroj: Shutterstock.com/Ekateryna Zubal, SaddhaPic
Okazio PCKvakomat mobil

V lete tohto roka sa sieť elektropredajní Okay uchýlila ku kontroverznej marketingovej stratégii. Spustila masívnu kampaň s hlavným odkazom o definitívnom zatvorení všetkých predajní k 4. júlu 2024. Skutočnosť sa však ukázala byť výrazne odlišná.

Reťazec vo svojej kampani avizoval „Zatvárame – Všetko musí preč!” s prízvukovaním, že 4. júla o 20:00 ukončia svoju činnosť všetky predajne. Lákadlom mali byť údajné likvidačné ceny na elektroniku aj nábytok, ktoré však mnohí zákazníci považovali za neprimerane vysoké vzhľadom na proklamovaný výpredaj.

Nakupujete v OKAY elektro?

Už počas samotnej kampane sa objavovali pochybnosti o pravdivosti tejto marketingovej akcie. Špekulácie o tom, že prevádzky budú pokračovať v činnosti aj po avizovanom termíne, sa napokon ukázali ako oprávnené.

Predajne síce skutočne zatvorili svoje brány 4. júla večer a zostali zatvorené aj počas štátneho sviatku 5. júla, no už 6. júla ráno opäť privítali zákazníkov v bežnom prevádzkovom režime.

Tento marketingový ťah vyvolal vlnu kritiky zo strany spotrebiteľov, ktorí obviňujú Okay z klamlivých praktík a cielenej manipulácie. Podľa mnohých išlo o účelovú snahu zvýšiť obrat a prilákať zákazníkov zavádzajúcou komunikáciou o definitívnom konci predajní.

SpäťStrana 2/2
Ďalej
Wallstreetpepe PC banerOkazio mobil
Autor:
Karina Daráková
Karina Daráková

Karina Daráková pochádza spod Tatier a vyštudovala žurnalistiku na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre. V minulosti pôsobila v Novom Čase a na pozícii vedúcej domáceho spravodajstva v Startitup. V Kryptomagazine sa venuje ekonomickým a realitným témam.