Obľúbený predajca značkového oblečenia expanduje. Otvorí novú predajňu na východe Slovenska

  • Spoločnosť svojim zamestnancom ponúka atraktívny balík benefitov.
  • Okrem východného Slovenska nová predajňa pribudne aj v Bratislave.
  • Reťazec je známy svojimi atraktívnymi marketingovými kampaňami.
Novinky Obľúbený predajca značkového oblečenia expanduje
Obľúbený predajca značkového oblečenia expanduje. Zdroj: Shutterstock.com/Roman Samborskyi, Ritu Manoj Jethani
Memex PC bannerMind of Pepe mobil

Populárna sieť predajní HalfPrice, ktorá ponúka značkové oblečenie za výhodné ceny, pokračuje v expanzii na slovenskom trhu. Po úspešnom otvorení prevádzok vo väčších mestách ako Bratislava, Košice či Žilina, sa značka rozhodla vstúpiť aj na zemplínsky trh. Informuje o tom portál Interez.sk.

Nová predajňa v Michalovciach privíta prvých zákazníkov už v júli tohto roka v priestoroch Obchodného centra S1. „Zákazníci sa môžu na novú predajňu tešiť už v júli,” potvrdila pre našu redakciu marketingová manažérka spoločnosti Alena Langová.

Nejde o nováčika na slovenskom trhu

Reťazec, ktorý je súčasťou skupiny CCC, sa na slovenskom trhu postupne etabluje a rozširuje svoje pôsobenie. V súčasnosti už úspešne prevádzkuje obchody v Bratislave, Košiciach, Nitre, Prešove, Žiline a vo Zvolene. Značka je pritom známa svojím takzvaným off-price konceptom, ktorý zákazníkom garantuje najlepšiu hodnotu za ich peniaze.

 

Expanzia značky na Slovensku však týmto nekončí. Spoločnosť už pripravuje otvorenie ďalšej prevádzky v Bratislave, ktorá by mala privítať prvých zákazníkov v apríli tohto roka. Pôjde už o tretiu predajňu v hlavnom meste, čím značka reaguje na rastúci záujem spotrebiteľov o tento typ nakupovania.

HalfPrice sa už stihol presadiť vo viacerých európskych krajinách vrátane Poľska, Maďarska, Českej republiky, Chorvátska, Rakúska či Španielska. Koncept off-price predajní, ktorý je najbližší americkému štýlu nakupovania, si získava čoraz väčšiu popularitu aj medzi slovenskými zákazníkmi.

98 %

Už sa viac neboj o svoje peniaze.

Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.

Sponzorovaný obsah
Finančné rozdielové zmluvy sú zložité nástroje a sú spojené s vysokým rizikom rýchlych finančných strát v dôsledku pákového efektu. Na 74 % účtov retailových investorov dochádza k finančným stratám pri obchodovaní s finančnými rozdielovými zmluvami u tohto poskytovateľa. Mali by ste zvážiť, či chápete, ako finančné rozdielové zmluvy fungujú, a či si môžete dovoliť podstúpiť vysoké riziko, že utrpíte finančné straty.

HalfPrice si Slovákov získal

Späť
Strana 1/2Ďalej
txbMemex mobil banner
Autor:
Karina Daráková
Karina Daráková

Karina Daráková pochádza spod Tatier a vyštudovala žurnalistiku na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre. V minulosti pôsobila v Novom Čase a na pozícii vedúcej domáceho spravodajstva v Startitup. V Kryptomagazine sa venuje ekonomickým a realitným témam.