- Telekom po deviatich rokoch mení svoj systém fungovania balíkov služieb.
- Zákazníci si môžu vybrať zľavu alebo benefity navyše.
- Slováci však zisťujú, že po novom zaplatia viac.
Slovenský telekomunikačný gigant zásadne mení systém fungovania jeho balíkov služieb. Táto zmena je najväčšou, ktorú operátor uskutočnil v poslednej dekáde. Zákazníci si budú po novom svoje služby spájať a môžu si vybrať, či preferujú zľavu z ceny, alebo radšej uvítajú benefity navyše. Reakcie na zmenu sú však negatívne, mnohí Slováci zistili, že už zakrátko budú platiť viac peňazí za menej muziky.
Telekom mení pravidlá
Telekom predstavil nový systém fungovania programu Magenta 1. Ten má priniesť Slovákom, ktorí spájajú viaceré produkty (volania, internet, TV) do jedného balíka, vyššiu flexibilitu a možnosti voľby počas využívania služieb.
Ako uviedol Mladen Mitič, riaditeľ mass marketu Slovak Telekom:
Prinášame na trh novú Magentu 1, ktorá zákazníkom prinesie slobodu spájať si všetky služby, ktoré potrebujú. Čím viac budú zákazníci potrebovať, tým viac služieb im vieme ponúknuť. Celá rodina môže v novej Magenta 1 viac získať, byť viac prepojená, užiť si viac zábavy či rýchlejšie pripojenie. Zároveň chceme zákazníkom nechať voľnú ruku i flexibilitu pri tvorbe balíkov. Môžu si meniť hlavnú výhodu balíka Magenta 1 i jednotlivé benefity počas využívania.
Nový koncept dáva klientom dve možnosti. Na svoj balík viacerých služieb si môžu buď uplatniť zľavu, alebo radšej uprednostniť benefity navyše v dvojnásobnej výške ponúknutej zľavy.
Telekom tieto zmeny zavádza od 1. marca 2024 plošne, automaticky pre všetkých zákazníkov, ktorí využívajú aspoň dve z jeho služieb. Ide o mobilný paušál, internet, televíziu a pevnú linku, ktoré sú u operátora vedené pod jedným rodným číslom.
Už sa viac neboj o svoje peniaze.
Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.
Zákazníci zistili, že po zmene budú platiť viac
Telekom vytvoril kalkulačku, aby dal svojim zákazníkom možnosť vyskúšať si rôzne kombinácie služieb a zliav, aby vedeli, koľko budú za svoje služby po zavedení nového systému platiť. Avšak ukázalo sa, že mnohým z jeho klientov výška faktúry stúpne.
V komentároch na Facebooku začali zákazníci Telekomu hromadiť dôkazy o tom, že nový systém zliav výslednú cenu služieb paradoxne zvýši.
Populárny slovenský operátor pristúpil k zmene cenovej politiky, ktorá sa dotkne takmer všetkých jeho existujúcich zákazníkov. Dáva im preto aj férovú možnosť, aby od zmluvy odstúpili bez akýchkoľvek sankcií, bez ohľadu na dobu viazanosti. Čas na rozmyslenie majú do konca februára.
„Ak sa Vás zmena služieb dotkne negatívne a nesúhlasíte s novými zmluvnými podmienkami, máte právo odstúpiť od zmluvy k danej službe bez sankcie do 29. 2. 2024.”
Prečítajte si aj: Slovákov čakajú vyššie ceny za sledovanie televízie