- Bratislavský Aupark mení svoju podobu.
- Už čoskoro v ňom pribudnú úplne nové obchody.
- Fasádu budovy pokryje až 40 000 rastlín.
O rozsiahlej rekonštrukcií populárneho nákupného centra v hlavnom meste sme vás informovali už v závere minulého roka. Odvtedy práce na bratislavskom Auparku výrazne pokročili a obyvatelia aj návštevníci slovenskej metropoly sa môžu tešiť, že už čoskoro ich obľúbené nákupné centrum otvorí brány do nových priestorov. Aupark sa nielenže poriadne nafúkne, ale aj významne zmení svoj vzhľad.
Slováci zbožňujú nákupné centrá
Nákupné centrá sa na Slovensku radujú veľkej obľube. Slováci v posledných rokoch zmenili svoje zvyky a z obchodíkov na námestiach sa presunuli za nákupmi pod jednou strechou.
Obchodné domy neustále chystajú pre zákazníkov nové prekvapenia, či už vo forme ďalších značkových obchodov, luxusných reštaurácií alebo zaujímavých atrakcií.
Bratislavský Aupark pri svojej modernizácii zašiel ešte ďalej. Zákazníkom pripravuje takmer 10-tisíc metrov štvorcových novej predajnej plochy, na ktorých svoje brány otvoria exkluzívne značky.
Rozšírenie nákupného centra má byť odpoveďou na rastúci dopyt po veľkých obchodných domoch a vysoký záujem o nové značkové predajne. Zároveň však má podporiť aj kvalitu nakupovania a komfort zákazníkov. V neposlednom rade rekonštrukcia kladie dôraz na udržateľnú výstavbu a aj samotnú prevádzku nákupného centra.
Na Facebooku Aupark uvádza:
Naše nákupné centrum sa rozširuje a vy sa už čoskoro môžete tešiť na vaše obľúbené značky v nových, väčších priestoroch vo forme flagship obchodov, a taktiež na nové atraktívne globálne značky. Celkovo pribudne 9 999 m2 novej predajnej plochy v podobe dvoch veľkých exkluzívnych obchodných jednotiek.
Už sa viac neboj o svoje peniaze.
Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.
Zelená fasáda už kvitne v skleníku
V Auparku nepribudnú len nové prevádzky, ale aj desaťtisíce živých rastlín, ktoré budú pokrývať jeho vonkajšiu fasádu.
Pri výstavbe sa veľký dôraz kladie na udržateľnosť. Výrazným prvkom nového rozšírenia je zelená fasáda, ktorá podporí biodiverzitu v tesnej blízkosti mestskej diaľnice. Pri jej stavbe sa opätovne využívajú materiály z pôvodných konštrukcií a vysadí sa tam až 40 000 rastlín rôznych druhov. Tie budú priaznivo pôsobiť na zlepšenie mikroklímy, zníženie prašnosti a hlučnosti a vytvoria zázemie pre život hmyzu.
V pôvodnom stave mal Aupark 58-tisíc štvorcových metrov. Rozlohou ho prekonávali Avion Shopping park, Nivy a majestátna Eurovea. Po rozšírení sa stane Aupark tretím najväčším nákupným centrom na celom Slovensku.
Výstavba novej časti nákupného centra začala v marci minulého roka a jej dokončenie je plánované na druhú polovicu roka 2024. Slováci sa tak môžu tešiť na nové nákupné možnosti v hlavnom meste.
Prečítajte si aj: Nákupné centrá u nás rastú ako huby po daždi. Slováci sa môžu tešiť až na 8 nových