- Po dlhých 11 rokoch čaká značku výrazná zmena
- V obchodoch už budete hľadať úplne iné fľaše
Ešte v roku 2023 zmenu avizovala aj spoločnosť PepsiCo. Dôvodom zmeny bolo 125. výročie založenia firmy, čo spoločnosť oslávila novým logom.
Americký globálny gigant v oblasti nápojov informoval o tomto kroku na svojej webovej stránke. Posledný rebranding značky prebehol pred 14 rokmi.
„Pre Pepsi je dôležité, aby ako značka, ktorá sa denne stretáva s miliónmi ľudí, pravidelne prehodnocovala svoj vizuálny vzhľad, aby reflektoval súčasné trendy a kultúru. Hoci to nie je niečo, čo by sme robili často, vnímame ako kľúčové držať krok s dobou a byť inšpiratívni,” uviedla pre TVNOVINY.sk Lutfia Volfová, PR manažérka Mattoni 1873, k pod ktorej portfóliu Pepsi patrí.
Okrem loga však v prípade Pepsi prešla zmenou aj receptúra toho populárneho nápoja. Stalo sa tak v roku 2022 a zmenu pocítili aj Slováci a Česi.
Zásadnou zmenou je zníženie množstva cukru, čo vo výsledku znamená aj menej kalórií. Pôvodné nápoje obsahovali 11 gramov cukru na 100 mililitrov, nové receptúry obsahujú sedem gramov.