Obľúbená minerálna voda Slovákov prejde výraznou zmenou. Pozrite sa, čo vás čaká

  • Po dlhých 11 rokoch čaká značku výrazná zmena
  • V obchodoch už budete hľadať úplne iné fľaše
Biznis a podnikanie Obľúbená minerálna voda Slovákov prejde zmenou
Obľúbená minerálna voda Slovákov prejde zmenou. Zdroj: Shutterstock.com/Shark_749, PeopleImages.com - Yuri A

Minerálnu vodu, ktorá na Slovensku potvrdila vedúce postavenie, čaká obrovská zmena. Ako totiž informuje portál tvnoviny.sk, po 11 rokoch sa od základov zmení jej vizuál. Konkrétne ide o minerálnu vodu Magnesia.

Tá patrí pod spoločnosť Mattoni 1873. Podľa brand manažérky Magnesie Karolíny Šimonovej sa pri významnej zmene do centra pozornosti dostane lev. Práve ten sa s touto značkou spája už od jej počiatkov.

Daň zo sladených nápojov

Ministerstvo financií predstavilo návrh zákona, ktorý sa momentálne nachádza v medzirezortnom pripomienkovom konaní. Tento návrh počíta s opatrením zavádzajúcim daň na nealkoholické nápoje obsahujúce pridaný cukor alebo sladidlo od januára 2025. Navrhované opatrenie zahŕňa zdanenie aj ochutených nealkoholických nápojov, sirupov a práškových koncentrátov.

Podľa návrhu by klasické nealkoholické nápoje mali byť zdanené sadzbou 0,15 eura na liter, energetické nápoje 0,30 eura na liter, sirupy 1,05 eura na liter a práškové koncentráty 4,30 eura na kilogram.

Zmien bude niekoľko

Šimonová ozrejmila, že impulzom k celkovému redizajnu loga značky bola potreba modernizácie a prispôsobenia súčasným trendom. „Predchádzajúci dizajn už neodrážal dynamiku a inovatívne smerovanie našej značky,” dodala.

V spoločnosti sú presvedčení, že práve moderný dizajn je to, čo potvrdzuje prémiovosť tejto značky. Samozrejmosťou je však aj minimalizmus, použitie metalických farieb a v neposlednom rade aj celkové prevedenie.

Brand manažérká dodáva, že výraznejšie odlišenie spotrebiteľa čaká aj v prípade stupňa perlivosti.

Magnesia preberá nový a moderný prístup v momente, keď potvrdzuje svoje vedúce postavenie na trhu. S ročnou produkciou desiatok miliónov fliaš pre slovenský trh a exportom do ďalších krajín, posilňuje svoju dominanciu.

98%

Už sa viac neboj o svoje peniaze.

Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.

Sponzorovaný obsah
Finančné rozdielové zmluvy sú zložité nástroje a sú spojené s vysokým rizikom rýchlych finančných strát v dôsledku pákového efektu. Na 76 % účtov retailových investorov dochádza k finančným stratám pri obchodovaní s finančnými rozdielovými zmluvami u tohto poskytovateľa. Mali by ste zvážiť, či chápete, ako finančné rozdielové zmluvy fungujú, a či si môžete dovoliť podstúpiť vysoké riziko, že utrpíte finančné straty.

Zmenou pred rokom prešiel aj iný gigant

Späť
Strana 1/2Ďalej
Autor:
Karina Daráková
Karina Daráková

Karina Daráková pochádza spod Tatier a vyštudovala žurnalistiku na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre. V minulosti pôsobila v Novom Čase a na pozícii vedúcej domáceho spravodajstva v Startitup. V Kryptomagazine sa venuje ekonomickým a realitným témam.