- Britská automobilka Jaguar Land Rover oznámila masívnu investíciu do nových lakovní.
- Závody v Nitre a Castle Bromwich dostanú špičkové technológie za 65 miliónov libier.
- Bohatí klienti si budú môcť zladiť farbu svojho vozidla s jachtou či súkromným lietadlom.
Britská automobilová spoločnosť Jaguar Land Rover (JLR) oznámila významné rozšírenie svojich lakovníckych prevádzok. Tento krok prichádza ako odpoveď na neustále rastúci dopyt zo strany prémiových klientov, ktorí požadujú individuálny prístup pri výbere povrchovej úpravy svojich vozidiel. Investícia v hodnote 65 miliónov libier bude rozdelená medzi dva závody – jeden v britskom Castle Bromwich a druhý v slovenskej Nitre.
Tento strategický krok má výrazne posilniť pozíciu JLR na trhu luxusných vozidiel, kde sa čoraz viac dostáva do popredia požiadavka na personalizáciu. Spoločnosť, ktorá je súčasťou indického konglomerátu Tata Group, plánuje viac než zdvojnásobiť svoje súčasné kapacity v oblasti zákazkového lakovania.
Udržateľnosť a luxus idú ruka v ruke
V rámci tejto expanzie sa JLR zameriava nielen na uspokojenie náročných požiadaviek klientov, ale aj na environmentálnu zodpovednosť. Nové lakovne budú využívať moderné technológie, ktoré umožnia významné zníženie spotreby energie a vody, ako aj minimalizáciu odpadu z farieb. Tento prístup dokazuje, že luxus a udržateľnosť sa nemusia vzájomne vylučovať.
Medzi najzaujímavejšie služby, ktoré budú nové lakovne poskytovať, patrí možnosť zladenia farby vozidla s inými luxusnými dopravnými prostriedkami klienta. Majitelia exkluzívnych modelov Range Rover SV si budú môcť prispôsobiť farbu svojho vozidla tak, aby dokonale ladila s ich súkromnými lietadlami či jachtami.
Tento krok JLR prichádza v čase, keď aj iní výrobcovia luxusných automobilov posilňujú svoje kapacity v oblasti personalizácie. Napríklad Rolls-Royce nedávno oznámil investíciu 300 miliónov libier do rozvoja výroby vozidiel na mieru pre ultra-bohatú klientelu.
Zarábaj aj ty na raste kryptomien.
Začni ich nakupovať na Bitmarkets a získaj 100 dolárový vstupný bonus.
Tieto investície potvrdzujú rastúci trend v automobilovom priemysle, kde personalizácia a individuálny prístup zohrávajú čoraz dôležitejšiu úlohu pri rozhodovaní náročných zákazníkov.