Slovenská sporiteľňa, ktorá je v súčasnosti najväčšou bankou na Slovensku, ohlásila masívne odstavenie služieb. Slovákom odporúča, aby si pre istotu pripravili hotovosť. Slovenská sporiteľňa chce priniesť Slovákom kvalitnejšie služby, preto v nasledujúcich dňoch budú jej služby na čas úplne nedostupné a niektoré ešte dlhšiu dobu obmedzené. Týka sa to internetových služieb aj výberov z bankomatov. Odstávka bude trvať dva dni. Banka vypne služby v rôznych časoch.
„V rámci plánovanej odstávky vylepšujeme naše bankové služby, aby sa vám s nimi pracovalo ešte pohodlnejšie. Preto v nasledujúcich dňoch niektoré naše služby budú nedostupné alebo obmedzené,” informuje banka svojich klientov.
Krátko po polnoci banka odstaví výbery z bankomatov
V piatok 13. októbra Slovenská sporiteľňa v nočných hodinách v čase od 0:15 do 1:30 úplne znemožní používanie debetných kariet. Slováci si v uvedenom čase nebudú môcť vybrať hotovosť z bankomatov ani využiť služby vkladomatov. Rovnako môže dôjsť v tomto čase k obmedzeniu používania debetných kariet, platieb cez internet a mobilných platieb.
„Odporúčame vybrať si pre istotu aspoň dostatočnú hotovosť vopred, aby ste sa nedostali do nepríjemnej situácie. V prípade, že vám ostane aj po nasadení všetkých našich služieb, môžete ju vložiť na svoj účet zadarmo cez vkladomat”, upozorňuje Slovenská sporiteľňa na svojej webstránke.
V doobedňajších hodinách nebude fungovať aplikácia George
Niektoré služby budú nefunkčné počas nasledujúceho dňa a teda v sobotu 14.10.2023. Od skorých ranných hodín, od 04:00 až do 11:00 nebude klientom banky fungovať mobilná aplikácia George a ani iné služby. Medzi ne patrí Sporopay, Databanking, Business24, Business24 mobilná aplikácia, MultiCash a Klientske centrum.
Pre čitateľov sme vytvorili Discord komunitu, kde každý deň prispievame s hodnotným obsahom. Pridaj sa cez tento odkaz. Tie najaktuálnejšie novinky sleduj na našom Instagrame a Facebooku.
Niektoré služby budú obmedzené do neskorých večerných hodín
Od 11:00 až do 23:00 banka obmedzí používanie viacerých služieb. Platby do iných bánk v tom čase aplikácia označí za „spracovávané”, no realizácia platieb sa vykoná až po ukončení odstávky po 23:00. Klientom sa nebudú zobrazovať zostatky na ich účtoch. Nebudú môcť zadávať trvalé príkazy ani meniť produkty služieb.
Ak by ste v čase odstávky potrebovali zistiť zostatok na svojom bankovom účte, prípadne iné všeobecné informácie, môžete sa obrátiť na klientske centrum Slovenskej sporiteľne.
Prečítajte si aj: Na Slovensko mieria lacné obchodné reťazce. Stlačia ceny v obchodoch nadol?