- Dobré jedlo vždy človeku zdvihne náladu.
- Nie všade však odišli návštevníci spokojní.
- Veľa podnikov už nechcú ani vidieť.
27 recenzií, 3 hviezdičky, to nezne najhoršie, však? Skúsenosti návštevníkov reštaurácie Kúsok šťastia v Žiline však hovoria samé za seba.
Čo hovoria o podniku tí, ktorí si tu dali niečo pod zub?
„Jedlo bolo v poriadku. Príšerní čašníci. Boli veľmi neskúsení. Stále im padalo jedlo na zem. Na našu objednávku sme čakali asi 35 minút. Nedostali sme žiadne taniere ani pomarančový džús – čo by malo byť súčasťou raňajok, ktoré sme si zaplatili,” píše recenzent.
Viac slovných recenzií už nie je, ale ďalší recenzenti chvália polohu pri bazéne a dezerty.
Viacero podnikov z tohto zoznamu už nemá webovú stránku, čo môže znamenať, že už svoje brány zatvorili. Každopádne, podľa odozvy zákazníkov sa do týchto podnikov chodiť neoplatí.