Najhoršie reštaurácie na Slovensku: Drzá obsluha, pasce na turistov či skryté poplatky

  • Dobré jedlo vždy človeku zdvihne náladu.
  • Nie všade však odišli návštevníci spokojní.
  • Veľa podnikov už nechcú ani vidieť.
Off topic Tieto slovenské reštaurácie nechcú ľudia už nikdy vidieť
Tieto slovenské reštaurácie nechcú ľudia už nikdy vidieť. Zdroj: shutterstock.com/frantic00/True Touch Lifestyle
BitmarketsBitmarkets

Hoci tento podnik ohodnotilo len 15 recenzentov, patrí k najhorším v kultúrnom centre Slovenska – v Košiciach. Reč je o reštaurácii Friends. Až 7 z 15 recenzentov dalo podniku len jednu hviezdičku.

Čo hovoria návštevníci?

Posledná recenzia znie takto:

 „Vyhnite sa tomuto miestu za každú cenu. Pivo a jedlo sú fajn, ale personál je otrasný. Obsluha neexistuje, personál sa viac zaujíma o chichotanie pri fajčení ako o obsluhu zákazníkov. Vôbec žiadny záujem. Boli sme tu len preto, že vo vedľajšom Beer House bolo plno, a chápem prečo. Partner povedal, že pánske toalety boli zablokované močom po celej podlahe. Strávili sme tam viac času čakaním na zaplatenie ako jedením.”

Turisti píšu aj pre, aj proti:

 „Toto miesto sme si vybrali náhodne a nevyhľadávali sme ho. Čašníčka nevedela po anglicky (ale bola veľmi zdvorilá). Čistota stolov mohla byť lepšia. Objednali sme si šalát a salámovú pizzu. Šalát vyzeral maličko a príšerne, akoby ho vzali po niekom inom, kým prišiel k nášmu stolu. Dokonca v ňom bol aj vlas!

Pizza bola veľmi veľká a chutná, mala však toľko cesnaku, že sme sa po zvyšok dňa cítili zle. Ceny sú v poriadku, aj keď vzhľadom na to, čo dostanete – vyššie ako priemer. Neodporúčam toto miesto – turistický podvod.”

Friends nie je jediná „katastrofa”

Recenzenti si nedávali servítku pred ústa ani v prípade reštaurácie Agadir – Kleopatra. Celkovo 38 recenzentov ohodnotilo podnik na 2,5 hviezdičiek, ale až 11 z nich dalo len jendu hviezdičku.

Medzi týmito 11 sa píše napríklad:

Potom, čo som ochutnal jedlo, nechápem, ako je možné, že ich terasa je plná ľudí. Obsluha bola taká ako jedlo… uhmm… nechutná a studená.

Jedna pani napísala o svojej nepeknej skúsenosti toto:

Zlá obsluha, zlé jedlo. Zvyčajne nepíšem recenzie, ale mám pocit, že musím ľudí o tomto mieste informovať. Keď sme tam prišli, čašník nás ubezpečil, že jedlo je čerstvo pripravené, preto sme tam išli. Objednali sme si polievku a burger. Čakali sme 45 minút, na polievku sa zabudlo, keď nám podávali hlavné jedlo, pripomenuli sme im polievku, ktorá prišla a nebola vábivá.

Jahňací burger, ktorý som si dala, bol úplne suchý a studený. Polievka bola mastná a bez chuti. Keď sme si pýtali peniaze späť, boli nám zamietnuté a manažér sa s nami hrubo hádal. Určite neodporúčam.

98 %

Už sa viac neboj o svoje peniaze.

Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.

Sponzorovaný obsah
Finančné rozdielové zmluvy sú zložité nástroje a sú spojené s vysokým rizikom rýchlych finančných strát v dôsledku pákového efektu. Na 74 % účtov retailových investorov dochádza k finančným stratám pri obchodovaní s finančnými rozdielovými zmluvami u tohto poskytovateľa. Mali by ste zvážiť, či chápete, ako finančné rozdielové zmluvy fungujú, a či si môžete dovoliť podstúpiť vysoké riziko, že utrpíte finančné straty.

Kúsok šťastia v Žiline

SpäťStrana 2/3Ďalej
txbKvakomat mobil
Autor:
Vanessa Massayova
Vanessa Massayova

Pochádza z Bratislavy, kde vyštudovala ruské a východoeurópske štúdiá na Filozofickej fakulte Univerzity Komenského. Žurnalistika bola najskôr iba jej hobby, neskôr sa však stala redaktorkou v Startitup. Teraz sa v Kryptomagazíne venuje aktualitám a zaujímavým témam.