Náborový príspevok 4 000 eur a ukážkové benefity. Známa spoločnosť hľadá zamestnancov

  • Najzamestnávateľ v kategórii Doprava a logistika hľadá zamestnancov.
  • Benefity, ktoré ponúka, sú skutočne veľkolepé.
Ekonomika Náborový príspevok 4 000 eur a ukážkové benefity
Náborový príspevok 4 000 eur a ukážkové benefity. Zdroj: Shutterstock.com/refargotohp, Markus Spiske
BitmarketsOkazio mobil

Pracovných ponúk na webe ZSSK je dosť. Drevický však ozrejmuje, že spoločnosť najviac nových rušňovodičov potrebuje v oblasti Bratislavy, Nových Zámkov a Žiliny. Ide o lokality, kde spoločnosť eviduje najväčší rozdiel medzi aktuálnym stavom a požadovaným počtom zamestnancov.

V Bratislavskom kraji spoločnosť nezháňa iba rušňovodičov, ale aj vlakvedúcich, elektromechanikov, pokladníkov a zamočníkov dráhových vozidiel.

Úlohou rušnovodičov je, samozrejme, riadenie a obsluha rušňa, a preprava cestujúcich vo vlakoch osobnej dopravy. Okrem toho musia rušňovodiči rozhodovať o oprave, respektíve výmene rušňa a vozňov pri poruchách, sledovať trate a dodržiavať bezpečnosť jaždy na celom území SR, no aj monitorovať technický stav riadeného rušňa a odstraňovať drobné technické nedostatky.

V prípade, že zamestnanci na tejto pozícii majú už prax, ich priemerná mzda je vyššia ako 2 050 eur v hrubom. V tejto sume sú započítané aj príplatky, odmeny a nadčasy. Rušňovodičom bez praxe a odbornej spôsobilosti ZSSK dá 1 140 eur v hrubom.

Čo sa týka vlakvedúcich, ich priemerný plat je na úrovni 1 500 eur v hrubom. Nástupná mzda pre uchádzačov, ktorí nemajú prax, je 966 eur v hrubom. Po tom, čo úspešne vykonajú odbornú skúšku, je táto mzda 1 024 eur bez príplatkov, odmien a náhrad.

Po tom, čo vlakvedúci prejdú zaškolením, čaká ich sprevádzanie vlakov osobnej dopravy a zabezpečovanie prepravy cestujúcich podľa predpisov a stanoveného cestovného poriadku, no aj realizovanie nástupu/výstupu cestujúcich a vykonávanie kontroly cestovných dokladov.

Počas svojej služby musia vlakvedúci dbať aj na bezpečnosť cestujúcich a na splnenie podmienok výpravy vlaku. Ich úlohou je aj podávanie informácií dispečingu, ktoré sa týkajú vzniknutých odchýlok.

SpäťStrana 2/2
Ďalej
txbtxb
Autor:
Karina Daráková
Karina Daráková

Karina Daráková pochádza spod Tatier a vyštudovala žurnalistiku na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre. V minulosti pôsobila v Novom Čase a na pozícii vedúcej domáceho spravodajstva v Startitup. V Kryptomagazine sa venuje ekonomickým a realitným témam.