Na slovenský trh mieri nemecký gigant. Populárnym drogériám pribudne ďalšia konkurencia

  • Túto značku môžu poznať Slováci napríklad z Rakúska a Maďarska.
  • Prevádzku však otvorí aj na Slovensku, termín zatiaľ nie je známy.
Novinky Na slovenský trh mieri nemecký gigant
Na slovenský trh mieri nemecký gigant. Zdroj: Shutterstock.com/Romanchini, Rido
BitmarketsBitmarkets

Müller je značka, ktorá je na nemeckom trhu veľmi známa a podľa tržieb a počtu predajní zaujíma tretie miesto, hneď za drogériovými reťazcami dm drogerie markt a Rossman. Slováci z prihraničných oblastí môžu túto značku poznať napríklad z nákupov v rakúskych mestách Kittsee a Viedni, alebo z maďarských miest Mosonmagyaróvár, Miškolc a Ostrihom, píše portál Forbes.

Čoskoro sa však s touto značkou zoznámia aj ostatní Slováci. Ešte na konci júna tohto roka si totiž spoločnosť zaregistrovala eseročku s názvom Mueller Drogérie Slovensko v slovenskom obchodnom registri. Z registra vyplýva, že konateľom spoločnosti je nemecký miliardár Erwin Franz Müller, ktorý je zakladateľom a vlastníkom holdingu.

Na čele bude známy Slovák

Vedenie spoločnosti zahŕňa aj nemeckých manažérov a Slováka Tibora Brezovského, bývalého vysokopostaveného manažéra Lidlu a aktuálneho riaditeľa spoločnosti Müller pre Rakúsko a Maďarsko.

Spoločnosť Müller Holding GmbH & Co. KG pristúpila k obnoveniu registrácie domény mieller.sk v polovic júla. Svoj príchod na slovenský trh drogéria dáva najavo aj pracovnými pozíciami, ktoré sú dostupné na kariérnom portáli Profesia. Aktuálne spoločnosť hľadá manažérov pre rozbeh podnikania a sľubuje im skutočne rozprávkový plat. Na ten sa však ešte neskôr pozrieme.

Obchodný reťazec s charakteristickým oranžovým kvetom v logu ponúka spotrebiteľom hlavne drogériový tovar, kozmetiku, hračky, multimédiá a potreby pre domácnosť. Základom každej kamennej predajne je drogériové oddelenie, pričom podľa dostupných priestorov môže byť ponuka rozšírená o parfumériu, hračky alebo papiernictvo. Spoločnosť má v ponuke približne 190-tisíc rôznych produktov a prevádzkuje aj e-shop.

98 %

Už sa viac neboj o svoje peniaze.

Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.

Sponzorovaný obsah
Finančné rozdielové zmluvy sú zložité nástroje a sú spojené s vysokým rizikom rýchlych finančných strát v dôsledku pákového efektu. Na 74 % účtov retailových investorov dochádza k finančným stratám pri obchodovaní s finančnými rozdielovými zmluvami u tohto poskytovateľa. Mali by ste zvážiť, či chápete, ako finančné rozdielové zmluvy fungujú, a či si môžete dovoliť podstúpiť vysoké riziko, že utrpíte finančné straty.

6 000 eur mesačne a výhodné benefity

Ako sme už uviedli vyššie, spoločnosť v súčasnsoti hľadá expansion managera, ktorému za prácu ponúka plat 6 000 eur mesačne v hrubom.

Náplňou práce zamestnanca na tejto pozícii je lokalizačný rozvoj existujúcich, no aj nových lokalít. Okrem toho sa musí zamestnanec venovať príprave výpočtov ziskovosti, vývoju okalizačných a konkurenčných analýz, no tiež bude mať pod palcom rokovania s vlastníkmi, investormi, maklérmi a developermi projektov.

Tu sa však jeho povinnosti nekončia. Expansion manager má za úlohu vyjednávať nájomné zmluvy a riešiť koordináciu s internými architektmi a predajom.

Na oplátku spoločnosť ponúka nielen ukážkový nástupný plat, ale aj firemné auto, notebook a mobil, ktoré môže zamestnanec využívať aj súkromne. Táto práca je skutočne náročná a spoločnosť sa zamestnancovi odvďačí aj formou podnikového dôchodkového systému, pracovnej zmluvy na dobu neurčitú a nákupnej zľavy pre zamestnancov.

Uchádzač by mal mať podľa inzerátu vysokoškolské vzdelanie a mal by ovládať nemecký jazyk na úrovni C1. Samozrejmosťou je aj vodičský preukaz skupiny B.

txbtxb
Autor:
Karina Daráková
Karina Daráková

Karina Daráková pochádza spod Tatier a vyštudovala žurnalistiku na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre. V minulosti pôsobila v Novom Čase a na pozícii vedúcej domáceho spravodajstva v Startitup. V Kryptomagazine sa venuje ekonomickým a realitným témam.