- Nakupovanie potravín online je obľúbené, pretože dokáže ušetriť množstvo času.
- Využiť to chce český velikán, ktorý vstupuje na slovenský trh.
Hovorkyňa reťazca Jana Kuklová uviedla, že systém online nakupovania mal byť pre zákazníkov dostupný už vo štvrtom kvartáli roku 2023.
Systém nebude vôbec náročný. Zákazník si vyberie tovar, ktorý chce a zamestnanci mu ho následne doručia domov. Vďaka tomu ušetria zákazníci množstvo času.
Medzi reťazce, ktoré túto službu ponúkajú, patrí aj Tesco. Podľa portálu tvnoviny.sk sa tento krok ukázal ako výhodný najmä počas pandémie, kedy sa ľudia vyhýbali iným ľuďom. V tomto čase boli donáškové termíny zarezervované aj tri týždne vopred. Predajca tiež musel pristúpiť k obmedzeniu množstva a hmotnosti tovaru, ktorý si zákazníci objednali.
Potraviny z internetu sú čoraz populárnejšie
Výskum spoločnosti Incisiv z roku 2022 ukázal, že celkové tržby z digitálneho predaja potravín dosiahli v minulom roku úctyhodných 128 miliárd dolárov.
Očakávalo sa, že tento segment bude naďalej rásť a do konca roku 2023 sa predpokladal nárast tržieb na 146 miliárd dolárov, uvádza portál Hospodárske noviny.
Pri doručovaní potravín je mimoriadne dôležité zabezpečiť presnosť a rýchlosť dodávky, keďže ide o tovar podliehajúci rýchlej skaze. Ideálnym riešením je umožniť zákazníkovi zvoliť si pri objednávke hodinový až dvojhodinový časový slot, v ktorom mu bude nákup doručený až ku dverám.
Tento prístup eliminuje najväčšiu frustráciu zákazníkov, ktorou je zdĺhavé čakanie na doručenie objednávky, a zároveň zabezpečí, že potraviny budú doručené čerstvé.
Mohlo by vás zaujímať: Vláda plánuje zaviesť dôchodkový strop. Nebude pre všetkých rovnaký