- Na Slovensku nečakane skončila vychýrená reštaurácia.
- Napriek obrovskej spokojnosti zákazníkov majitelia svoj biznis zabalili.
V komentároch na Instagrame jeden zo spokojných zákazníkov Mäsakru uviedol:
Tak to je ozaj veľká škoda. Odkedy som jedol krídla u vás, tak kdekoľvek inde som skúsil, vždy mi prišli absolútne nijaké. Budete veľmi chýbať.
Už sa viac neboj o svoje peniaze.
Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.
Majitelia dávajú spokojným zákazníkom nádej
Mladí gastro nadšenci však nehádžu flintu do žita. Tina a Filip pripúšťajú, že v budúcnosti by sa podobnému biznisu ešte mohli venovať.
Skúsili sme a bolo super – 98 % opýtaných bolo spokojných. Preto vieme, na čom stavať. Ničomu nie je definitívny koniec – vybavenie kuchyne si nechávame a čo s ním vymyslíme, sa ešte uvidí.
Zároveň však majitelia bistra, ktoré zákazníci zbožňovali, poukazujú na vysokú náročnosť podnikania na Slovensku, kde legislatíva hádže polená pod nohy podnikateľom, ktorí sa snažia robiť svoju prácu najlepšia, ako vedia.
Existuje množstvo kontrol, ktoré vás dokážu doslova zlikvidovať. Napríklad kontrola gramáže. Ak vám prídu na to, že ste niekomu naservírovali mäso, ktoré má o tri gramy váhy viac, než má mať, môžete dostať pokutu v stovkách eur.”