- Top luxusné značky zmáha silný pokles dopytu.
- Ponúkajú neuveriteľné zľavy aj bezúročné pôžičky.
Tie najluxusnejšie značky sa zdali byť v uplynulých rokoch doslova nezraniteľné. Drahé kabelky, topánky či štýlové outfity od módnych návrhárov boli magnetom pre mnohých ľudí. Zákazníci boli ochotní zaplatiť majland za punc luxusu. Avšak, aj najznámejší predajcovia luxusnej módy sú súčasťou svetovej ekonomiky, ktorá sa v posledných mesiacoch otriasa v základoch. Na tému upozornil portál oPeniazoch.
Slávne módne značky majú preplnené sklady
Financial Times uviedol, že luxusné svetové značky nemajú inú možnosť, než ponúkať až 50 percentné zľavy, aby si udržali svojich zákazníkov. Výpredaje nie sú vo svete „high fashion” bežnou záležitosťou. Avšak, najväčší svetový trh – Čína, zápasí s veľkými problémami, ktoré zasiahli aj výrobcov luxusnej módy.
Slávne módne značky ako Versace alebo Burberry využili pandemické roky na to, aby svoj tovar ponúkali zákazníkom prostredníctvom rôznych platforiem elektronického obchodu. Podporné vládne stimuly počas pandémie Covid-19 pomohli zákazníkom k tomu, aby si mohli dopriať tovar tej najvyššej kvality z dielne prestížnych značiek.
Prešlo len pár rokov a situáciu na trhu s luxusom je úplne iná. Čínsky trh, ktorý je preplnený boháčmi, sa otriasa v základoch. Krajinu zastihla realitná kríza, ktorá ako domino spustila krízu bankového trhu.
Už sa viac neboj o svoje peniaze.
Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.
Výpredaje až do výšky 50 %
Základňa zákazníkov, ktorá pochádza z východnej časti sveta, zrazu nemá záujem o luxusné kabelky svetových značiek. Módnym domom sa preplnili sklady a preto pristúpili k nezvyčajným krokom. Top nedotknuteľné svetové značky spustili 50 percentné výpredaje.