Legendárna značka skončila v rukách Poliakov

  • Majiteľom Becherovky sa stala poľská skupina.
  • Zaviazala sa, že zachová jej tradičnú receptúru.
Novinky Becherovka skončila v rukách Poliakov
Becherovka skončila v rukách Poliakov. Zdroj: shutterstock.com/Irina Borsuchenko
Freedum fighters PCOkazio mobil

Značka Becherovka bude mať od 1. mája 2024 nového majiteľa, je ním skupina Grupa Maspex. Transakcia medzi Grupa Maspex a pôvodným majiteľom Becherovky Pernod Ricard Group o prevzatí značky bola ukončená 30. apríla. Spolu so značkou firma preberá aj výrobný závod a sklady v Karlových Varoch. Spoločnosť Maspex o tom informovala v utorok.

Nový majiteľ Becherovky ubezpečil, že značku prebrali s plným rešpektom k jej bohatej tradícii a dedičstvu a chcú pokračovať v podpore značky aj v jej rodnom meste – Karlových Varoch.

98 %

Už sa viac neboj o svoje peniaze.

Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.

Sponzorovaný obsah
Finančné rozdielové zmluvy sú zložité nástroje a sú spojené s vysokým rizikom rýchlych finančných strát v dôsledku pákového efektu. Na 74 % účtov retailových investorov dochádza k finančným stratám pri obchodovaní s finančnými rozdielovými zmluvami u tohto poskytovateľa. Mali by ste zvážiť, či chápete, ako finančné rozdielové zmluvy fungujú, a či si môžete dovoliť podstúpiť vysoké riziko, že utrpíte finančné straty.

Becherovka si zachová svoju receptúru aj naďalej

Zaviazali sme sa ďalej rozvíjať značku a zaistiť, aby si zachovala svoj jedinečný charakter a receptúru, ktorá sa teší neutíchajúcemu uznaniu. V súčasnosti je našou hlavnou prioritou integrácia a udržanie predaja prostredníctvom efektívneho začlenenia Becherovky do našej ponuky. Do značky budeme nepochybne aj naďalej investovať, a to prostredníctvom vývoja nových produktov a marketingových aktivít,” uviedla generálna riaditeľka pobočiek ČR a SR spoločnosti Maspex Wioleta Maria Czaja.

Spoločnosť Maspex je najväčšia poľská súkromná skupina v potravinárskom priemysle, patrí tiež medzi najväčšie firmy v strednej a východnej Európe. Vo svojom portfóliu má takmer 70 značiek a jej produkty sú zastúpené vo vyše 70 krajinách sveta. Tržby spoločnosti vlani dosiahli viac ako 15 miliárd poľských zlotých (3,46 miliardy eur).

txbtxb