- Biznis so stravnými lístkami na Slovensku upadá.
- Môže za to zmena legislatívy, ktorá dala zamestnancom možnosť voľby.
- Líder na slovenskom trhu gastrolístkov upadol do straty v hodnote miliónov eur.
Up Déjeunér rozširuje svoje portfólio o nové zamestnanecké benefity
Podľa Lašovej Up Déjeunér „vstupuje do novej éry svojej existencie na Slovensku.” Tým, že sa na Slovensku zmenili legislatívne pravidlá, ktoré sa týkajú gastrolístkov, spoločnosť plánuje namieriť svoje aktivity do inej oblasti.
Aktuálnu vynovenú ponuku Up Déjeunér tvoria okrem stravovacích poukazov a kariet aj možnosti rôznych ďalších benefitov, ktoré môžu dopriať zamestnávatelia svojim zamestnancom.
Ponúknite svojim zamestnancom viac. Ak vám záleží na ich spokojnosti a výkone, ponúkame vám viacero riešení, vďaka ktorým sa u vás budú cítiť dobre a motivovane. Darujte zamestnancom benefity vo forme príspevku na rekreáciu, zdravie alebo slobodný výber darčeka podľa ich predstáv.
Benefitové karty na rekreáciu, šport či relax predstavujú možnosti navyše, ako odmeniť pracovníkov. Avšak, v realite ich zaiste nevyužije taký počet zamestnávateľov, ako stravovacie poukážky pred rokom 2021, kým došlo k zmene zákona o preplácaní stravného.
V súčasnosti má Up Déjeunér na slovenskom trhu v ponuke 15 rôznych produktov. Tie akceptuje viac ako 30 000 zariadení na celom Slovensku. Vo svete jej produkty využíva až 24 miliónov ľudí.
Prečítajte si aj: Veľká sieť čerpacích staníc hromadne zatvára svoje benzínky. Čo sa deje?