- Sociálna poisťovňa otvorila stánok v Eurovei, ktorý funguje každý deň do 21.00.
- Klienti si môžu aktivovať Elektronický účet poistenca priamo v nákupnom centre.
- Stánok poskytuje všeobecné poradenstvo, no špecializované služby zostávajú v pobočkách.
V stánku Sociálnej poisťovne pracujú skúsení zamestnanci na dvoch pracoviskách a poskytujú všeobecné poradenstvo o sociálnom poistení. Klienti tu dostanú základné informácie o platení poistného, nemocenskom poistení, dôchodkovom poistení a poistení v nezamestnanosti.
Pracovníci im pomôžu aj s rezerváciou termínu na podanie žiadosti o dôchodok a prevezmú rôzne podania, ktoré potom postúpia príslušnej pobočke.
„Naši zamestnanci v stánku nemôžu prijímať zdravotnú dokumentáciu k invalidným dôchodkom ani žiadosti o dôchodok,” upresňuje Alena Greksa, riaditeľka bratislavskej pobočky Sociálnej poisťovne. „Tieto agendy musíme pre ich rozsah a špecifiká vybavovať v pobočke. V stánku však klienti získajú potrebné informácie aj k týmto témam a naši pracovníci im ochotne poradia a pomôžu s rezerváciou termínu.”
Špecializované služby ako invalidné dôchodky či žiadosti o dôchodok naďalej vybavuje sieť 36 pobočiek a 45 pracovísk Sociálnej poisťovne po celom Slovensku.
Nákupné centrum ako praktické riešenie
Umiestnenie stánku v nákupnom centre má svoje opodstatnenie. Obchodné centrá dnes slúžia nielen na nákupy a oddych, ale aj ako miesta, kde ľudia vybavia rôzne služby pod jednou strechou. Klienti nájdu stánok Sociálnej poisťovne v strede podlažia -1, pri centrálnych výťahoch v Eurovei.
„Nebojíme sa nových výziev a vieme, že musíme reagovať na nové technológie, potreby klientov a zmeny v spoločnosti,” uzatvára generálny riaditeľ Michal Tariška a dodáva: „Tešíme sa na vašu návštevu a veríme, že naše nové služby vám uľahčia prístup k dôležitým informáciám a poradenstvu o sociálnom poistení.”