Koniec behania po úradoch: Sociálna poisťovňa spúšťa unikátny projekt

  • Sociálna poisťovňa otvorila stánok v Eurovei, ktorý funguje každý deň do 21.00.
  • Klienti si môžu aktivovať Elektronický účet poistenca priamo v nákupnom centre.
  • Stánok poskytuje všeobecné poradenstvo, no špecializované služby zostávajú v pobočkách.
Ekonomika Sociálna poisťovňa spúšťa unikátny projekt
Sociálna poisťovňa spúšťa unikátny projekt. Zdroj: shutterstock.com/PeopleImages.com - Yuri A, Peter Vanco
Okazio PCBitmarkets

Sociálna poisťovňa zavádza novú službu pre klientov. Pri príležitosti svojho 30. výročia otvorila prvý klientsky stánok v nákupnom centre Eurovea v Bratislave. Stánok funguje každý deň od 10.00 do 21.00 hodiny, čím Sociálna poisťovňa sprístupňuje svoje služby aj mimo štandardných úradných hodín.

Vnímame, že klasické úradné hodiny našich pobočiek nevyhovujú všetkým klientom. Preto prichádzame bližšie k ľuďom a ponúkame im pružnejšie možnosti,” hovorí generálny riaditeľ Sociálnej poisťovne Michal Tariška. „Chceme, aby nás klienti mohli navštíviť vtedy, keď im to vyhovuje, napríklad pri nákupoch v obchodnom centre.

Čo v stánku vybavíte?

Medzi hlavné služby nového stánku patrí aktivácia Elektronického účtu poistenca (EUP). Tento nástroj slúži ako hlavný komunikačný kanál medzi klientom a Sociálnou poisťovňou. EUP umožňuje klientom rýchlo a jednoducho pristupovať k informáciám o svojom poistení online kedykoľvek. Doteraz si túto službu aktivovalo už 360-tisíc klientov, no Sociálna poisťovňa plánuje toto číslo ešte zvýšiť.

Elektronický účet poistenca zásadne zlepšuje komunikáciu so Sociálnou poisťovňou. Klienti môžu sledovať svoju poistnú históriu, kontrolovať platby a získavať informácie bez návštevy pobočky. Teraz si ho môžu aktivovať aj počas víkendových nákupov, čo mnohým vyhovuje viac.

Nový stánok v Eurovei predstavuje aj nový komunikačný dizajn Sociálnej poisťovne. Svieži vzhľad pracoviska ukazuje premenu a digitalizáciu služieb, ktoré inštitúcia zaviedla počas tridsiatich rokov svojej existencie. Priblížiť sa k ľuďom a zjednodušiť im prístup k službám patrí medzi hlavné ciele vedenia poisťovne.

98 %

Už sa viac neboj o svoje peniaze.

Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.

Sponzorovaný obsah
Finančné rozdielové zmluvy sú zložité nástroje a sú spojené s vysokým rizikom rýchlych finančných strát v dôsledku pákového efektu. Na 69 % účtov retailových investorov dochádza k finančným stratám pri obchodovaní s finančnými rozdielovými zmluvami u tohto poskytovateľa. Mali by ste zvážiť, či chápete, ako finančné rozdielové zmluvy fungujú, a či si môžete dovoliť podstúpiť vysoké riziko, že utrpíte finančné straty.

Ponuka služieb v stánku

Späť
Strana 1/2Ďalej
txbCoinfactory mobil baner
Autor:
Karina Daráková
Karina Daráková

Karina Daráková pochádza spod Tatier a vyštudovala žurnalistiku na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre. V minulosti pôsobila v Novom Čase a na pozícii vedúcej domáceho spravodajstva v Startitup. V Kryptomagazine sa venuje ekonomickým a realitným témam.