- Kaufland vstupuje do sveta Minecraftu s vlastnou virtuálnou predajňou.
- Ide už o tretí herný svet, kde môžu Slováci navštíviť obľúbený reťazec.
- V digitálnom obchode čakajú na hráčov rôzne výzvy, mini hry a skvelé odmeny.
Kaufland, populárny potravinový reťazec, prichádza s revolučnou novinkou, ktorá poteší najmä mladšiu generáciu zákazníkov. Po úspešnom vstupe do herných svetov Roblox a GTA teraz expanduje aj do jednej z najpopulárnejších hier všetkých čias – Minecraftu. Tento inovatívny krok nadväzuje na nedávnu kinopremiéru očakávaného filmového titulu Minecraft Movie.
Kaufland vo virtuálnom svete
Minecraft patrí medzi najúspešnejšie videohry histórie s viac ako 300 miliónmi predaných kópií. Jeho virtuálny svet je neuveriteľne rozsiahly – až 60-miliónkrát väčší než povrch Zeme. Práve do tohto gigantického priestoru teraz vstupuje slovenský reťazec so svojou digitálnou predajňou.
Umiestnením Kauflandu do Minecraftu vytvárame most medzi realitou a virtuálnym svetom,” vysvetľuje Nikoleta Lörincová, vedúca úseku Corporate Affairs spoločnosti Kaufland Slovenská republika v. o. s., a dodáva:
„Tento krok je ďalším príkladom toho, ako Kaufland hľadá inovatívne spôsoby na oslovenie mladšej generácie, ktorá tak získa jedinečný zážitok nielen počas bežných nákupov, ale aj v hernom prostredí.”
Čo čaká hráčov pod červenou strechou Kauflandu?
Virtuálna predajňa v Minecrafte ponúka oveľa viac než len klasický nákupný zážitok. Návštevníci sa môžu tešiť na rôzne výzvy, spoluprácu pri stavbách a úlohy, ktoré preveria ich kreativitu aj tímového ducha.
V Kaufland predajni sa hráči môžu zúčastňovať rôznych výziev a mini hier, čím si rozvíjajú digitálne tvorivé zručnosti. Spojenie realistických prvkov nakupovania s hernými mechanikami, dôraz na interaktívne prvky a využitie redstone-u na vytváranie zaujímavých konštrukcií a mechanizmov, to všetko robí Kaufland svet Minecraftu jedinečným,” vysvetľuje jedna z najúspešnejších slovenských gameriek, Eva „kRAViCkA” Urbanová.
Digitálna stratégia reťazca pokračuje
Tento krok nie je ojedinelý. Obchodný reťazec už má skúsenosti s podobnými projektmi vo virtuálnom svete. V roku 2024 vstúpil do legendárnej hry Grand Theft Auto (GTA), kde si hráči mohli vyskúšať prácu v supermarkete.
V tejto hre vytvárame hráčom skvelú príležitosť zažiť prácu v modernom obchode na vlastnej koži. Simulácia je takmer ako digitálne vzdelávanie pre mladé talenty,” vysvetlil vtedy Sven Reinhard, generálny riaditeľ spoločnosti Kaufland Slovenská republika.
Zaujímavosťou bolo, že v GTA verzii Kauflandu bolo deaktivované akékoľvek násilie, čo vytvorilo úplne odlišnú atmosféru od bežného herného zážitku populárnej hernej série.
Prečo Kaufland investuje do herného prostredia?
Reťazec pristupuje k novým digitálnym trendom s odvahou a využíva tieto platformy nielen na zábavu. Všetky herné aktivity hravou formou poukazujú na široký sortiment produktov a na témy udržateľnosti, ktoré by inak oslovili mladé publikum len ťažko.
Slovenská verzia Minecraftu s Kaufland predajňou je už dostupná na rôznych platformách vrátane Java Edition, Bedrock Edition a Education Edition.
Tento inovatívny prístup dokazuje, že aj veľký maloobchodný reťazec môže byť moderný a prispôsobovať sa novým trendom, ktoré spájajú zábavu s reálnymi skúsenosťami.