Kaufland prekvapil. Jeho nový supermarket ponúka jedinečný zážitok

  • Kaufland spustil unikátny supermarket.
  • Slováci ho môžu navštíviť v legendárnom virtuálnom svete.
Novinky Kaufland spustil unikátny supermarket
Kaufland spustil unikátny supermarket. Zdroj: shutterstock.com/aaddyy
Kvakomat PC bannerBitmarkets

Sága GTA je vo svete hráčskej zábavy legendou. Kaufland sa prostredníctvom nového virtuálneho supermarketu snaží priblížiť mladej generácií. Hráči si môžu vyskúšať, aké to je pracovať v Kauflande. Tento zážitok môže byť prvým impulzom k ich budúcej kariére.

Možno práve vďaka tejto inovácii budú budúci manažéri Kauflandu začínať svoju kariéru už za klávesnicou počítača. Môžu plniť úlohy vo virtuálnom svete, ktorý je prepojený s realitou viac, než by sa na prvý pohľad zdalo.

98 %

Už sa viac neboj o svoje peniaze.

Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.

Sponzorovaný obsah
Finančné rozdielové zmluvy sú zložité nástroje a sú spojené s vysokým rizikom rýchlych finančných strát v dôsledku pákového efektu. Na 74 % účtov retailových investorov dochádza k finančným stratám pri obchodovaní s finančnými rozdielovými zmluvami u tohto poskytovateľa. Mali by ste zvážiť, či chápete, ako finančné rozdielové zmluvy fungujú, a či si môžete dovoliť podstúpiť vysoké riziko, že utrpíte finančné straty.

Sven Reinhard, generálny riaditeľ spoločnosti Kaufland Slovenská republika, vysvetlil:

V tejto hre vytvárame hráčom skvelú príležitosť zažiť prácu v modernom obchode na vlastnej koži. Simulácia je takmer ako digitálne vzdelávanie pre mladé talenty – hráči vykonávajú úlohy zábavným spôsobom a zároveň získavajú veľmi cenné pracovné skúsenosti v tomto obore.

Vďaka nášmu virtuálnemu obchodu na platforme GTAFiveM využívame nové príležitosti, ktoré nám ponúka herný svet, aby sme ľudí zábavným spôsobom oboznámili s kariérnymi možnosťami v Kauflande.

Táto virtuálna predajňa v jednej z najpopulárnejších hier na svete je len ďalším príkladom toho, ako Kaufland využíva nové technologické možnosti na to, aby sa priblížil svojim zákazníkom. Projekt je dôkazom, že aj veľký maloobchodný reťazec môže byť moderný a prispôsobovať sa novým trendom, ktoré spájajú zábavu s reálnymi skúsenosťami a vzdelávaním.

SpäťStrana 2/2
Ďalej
txbOkazio mobil
Autor:
Nikola Litvinová
Nikola Litvinová

Vyštudovala odbor financie a intenzívne sa venuje investovaniu. Analytickým okom sleduje svetové aj domáce ekonomické dianie. Zaujíma sa nie len o kryptomeny, ale rovnako aj o tradičné finančné trhy. Baví ju vytvárať pútavý obsah, ktorý prináša čitateľom skutočnú hodnotu.