- Fusakle zostávajú symbolom kreativity a odvahy v slovenskom podnikaní.
- Značka bola nútená pristúpiť k radikálnym opatreniam.
- Andrej Bartalos, majiteľ spoločnosti Eric SK, priznáva vážnosť situácie, ale zostáva optimistický.
Napriek týmto ťažkostiam spoločnosť nemá dlhy voči štátu na daniach a odvodoch. Bartalos je presvedčený o postupnom zlepšovaní situácie. „Pred Vianocami plánujeme opäť otvoriť 40 až 50 kioskov, podobne ako v našich najúspešnejších časoch. Očakávame, že sa počet našich zamestnancov vráti k stovke,” dodáva s optimizmom.
Fusakle nie sú len o ponožkách. Spoločnosť Eric SK pod touto značkou vyrába aj ďalší textilný tovar vrátane čiapok, šálov, tričiek a mikín. Ich produkty sú populárne nielen medzi bežnými zákazníkmi, ale aj v korporátnej sfére. Medzi klientov Fusakle patria reklamné agentúry, športové kluby, umelci, ale aj veľké obchodné reťazce.
Nádejou pre značku môže byť nedávno oznámená spolupráca s obchodným reťazcom Lidl. V rámci osláv 20. výročia Lidlu na Slovensku pripravili Fusakle limitovanú kolekciu ponožiek.
„Táto spolupráca je pre nás veľmi dôležitá. Nielenže oslavujeme významné výročie, ale zároveň podporujeme slovenského výrobcu, čo je v súlade s našou firemnou filozofiou,” vysvetľuje Tomáš Bezák, vedúci úseku komunikácie Lidlu, pre portál TouchIT.
Hoci sa Fusakle momentálne nachádzajú v zložitej situácii, ich príbeh nie je len o problémoch. Je to príbeh o odhodlaní, prispôsobivosti a viere v budúcnosť. Andrej Bartalos a jeho tím sa snažia nájsť nové cesty k zákazníkom a veria, že ich úsilie prinesie ovocie.
Či sa im podarí prekonať súčasné ťažkosti a vrátiť sa na výslnie slovenského textilného priemyslu, ukáže až čas. Jedno je však isté – Fusakle zostávajú symbolom kreativity a odvahy v slovenskom podnikaní.