Hygiena, kvalita a pôvod: Lidl mení štandardy predaja mäsa

  • Lidl zaručuje hygienicky balené mäso, ktorého sa nik nedotkol.
  • Mäso pochádza zo slovenských fariem s dôrazom na welfare chov.
  • Partner Istermeat vyrába produkty bez konzervantov a umelých prísad.
Ekonomika Lidl mení štandardy predaja mäsa
Lidl mení štandardy predaja mäsa. Zdroj: shutterstock.com/Adrian Tusar, Drazen Zigic
Bitmarkets PCBitmarkets mobil

Partnerstvo, ktoré sa vypláca

Spolupráca Lidla a Istermeatu začala v roku 2019. Odvtedy sa v predajniach predalo viac než 21 000 ton mäsa. Tento výsledok potvrdzuje, že stabilné partnerstvo prináša prospech pre všetky strany – dodávateľov aj zákazníkov.

Podľa Radka Vrbku, obchodného riaditeľa Lidla pre nákup, musia dodávatelia splniť tri základné podmienky – kvalitu, primeranú cenu a spoľahlivé dodávky. Pri produktoch pod privátnou značkou reťazec vyžaduje medzinárodné certifikáty, ako IFS, ktoré potvrdzujú vysoký štandard výroby.

„Spolupracujeme len s dodávateľmi, ktorí dodržiavajú prísne pravidlá. Tak dokážeme zákazníkom ponúknuť produkty, na ktoré sa môžu spoľahnúť,” vysvetľuje Vrbka.

Generálny riaditeľ Istermeatu dodáva, že partnerstvo s Lidlom vníma ako férové a inšpiratívne. „Lidl je rýchly, otvorený novým nápadom a náročný. Práve to nás posúva dopredu,” hovorí Fitos.

Pozrite si naše video z YouTube kanála YouTube Kryptomagazin SK

SpäťStrana 2/2
Ďalej
Best Wallet PCBest Wallet mobil
Autor:
Karina Daráková

Karina Daráková pochádza spod Tatier a vyštudovala žurnalistiku na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre. V minulosti pôsobila v Novom Čase a na pozícii vedúcej domáceho spravodajstva v Startitup. V Kryptomagazine sa venuje ekonomickým a realitným témam.