Finančné vzdelávanie v digitálnej ére. Slovenská sporiteľňa predstavila zábavu namiesto nudných lekcií

  • Slovenská sporiteľňa vytvorila veľkonočnú hru na vzdelávanie detí o financiách.
  • George získal ocenenie najlepšej bankovej aplikácie na slovenskom trhu.
  • Aplikáciu George používa takmer 1,2 milióna ľudí na Slovensku.
Ekonomika Slovenská sporiteľňa predstavila zábavu namiesto nudných lekcií
Slovenská sporiteľňa predstavila zábavu namiesto nudných lekcií. Zdroj: shutterstock.com/fizkes, Roman Samborskyi
Okazio PCKvakomat mobil

Slovenská sporiteľňa opäť dokazuje, prečo patrí medzi lídrov digitálneho bankovníctva. Po úspešnom štarte aplikácie George Junior pre deti od 6 do 14 rokov teraz prichádza s novinkou – veľkonočnou hrou „Lov veľkonočných vajíčok”, ktorá spája zábavu s finančným vzdelávaním detí.

Banka tak pokračuje vo svojej misii rozvíjať finančnú gramotnosť u najmladšej generácie.

Učenie hrou namiesto nudných lekcií

„V apríli sme do našej detskej aplikácie pridali veľkonočnú hru. Deti sa pri nej nielen zabavia, ale zároveň získajú zaujímavé informácie a naučia sa pracovať s aplikáciou prirodzenou cestou,” hovorí Marta Cesnaková, hovorkyňa Slovenskej sporiteľne.

Hra funguje jednoducho a pútavo. Deti počas apríla hľadajú v aplikácii desať digitálnych kraslíc podľa postupne odhaľovaných indícií. Každý deň môžu nájsť jedno vajíčko, ktoré musia „rozbiť” piatimi kliknutiami. Po rozbití sa im ukáže veľkonočný zajačik, ktorý ich prevedie obrazovkou so zábavnými faktami, tipmi a výzvami o financiách.

Tvorcovia nezabudli ani na odmeny – po nájdení štvrtého vajíčka dieťa získa prvú odmenu a po rozbití desiateho vajíčka dostane ďalšiu.

98 %

Už sa viac neboj o svoje peniaze.

Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.

Sponzorovaný obsah
Finančné rozdielové zmluvy sú zložité nástroje a sú spojené s vysokým rizikom rýchlych finančných strát v dôsledku pákového efektu. Na 69 % účtov retailových investorov dochádza k finančným stratám pri obchodovaní s finančnými rozdielovými zmluvami u tohto poskytovateľa. Mali by ste zvážiť, či chápete, ako finančné rozdielové zmluvy fungujú, a či si môžete dovoliť podstúpiť vysoké riziko, že utrpíte finančné straty.

Nadväzuje na úspešnú kampaň

Veľkonočná hra pokračuje v línii, ktorú banka začala minulý rok uvedením aplikácie George Junior a kampaňou „Neminiem”.

„Vlani sme deťom otvorili dvere do sveta financií cez aplikáciu George Junior a kampaň Neminiem. Teraz im prinášame zábavu, ktorá posunie ich chápanie peňazí na vyššiu úroveň,” vysvetľuje Marta Cesnaková.

Slovenská sporiteľňa tak efektívne spája moderné technológie so vzdelávaním a pripravuje mladú generáciu na zodpovedné hospodárenie s peniazmi v budúcnosti.

Späť
Strana 1/2Ďalej
Coinfactory PC banerCoinfactory mobil baner
Autor:
Karina Daráková
Karina Daráková

Karina Daráková pochádza spod Tatier a vyštudovala žurnalistiku na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre. V minulosti pôsobila v Novom Čase a na pozícii vedúcej domáceho spravodajstva v Startitup. V Kryptomagazine sa venuje ekonomickým a realitným témam.