- Slovenská sporiteľňa vytvorila veľkonočnú hru na vzdelávanie detí o financiách.
- George získal ocenenie najlepšej bankovej aplikácie na slovenskom trhu.
- Aplikáciu George používa takmer 1,2 milióna ľudí na Slovensku.
Slovenská sporiteľňa opäť dokazuje, prečo patrí medzi lídrov digitálneho bankovníctva. Po úspešnom štarte aplikácie George Junior pre deti od 6 do 14 rokov teraz prichádza s novinkou – veľkonočnou hrou „Lov veľkonočných vajíčok”, ktorá spája zábavu s finančným vzdelávaním detí.
Banka tak pokračuje vo svojej misii rozvíjať finančnú gramotnosť u najmladšej generácie.
„V apríli sme do našej detskej aplikácie pridali veľkonočnú hru. Deti sa pri nej nielen zabavia, ale zároveň získajú zaujímavé informácie a naučia sa pracovať s aplikáciou prirodzenou cestou,” hovorí Marta Cesnaková, hovorkyňa Slovenskej sporiteľne.
Hra funguje jednoducho a pútavo. Deti počas apríla hľadajú v aplikácii desať digitálnych kraslíc podľa postupne odhaľovaných indícií. Každý deň môžu nájsť jedno vajíčko, ktoré musia „rozbiť” piatimi kliknutiami. Po rozbití sa im ukáže veľkonočný zajačik, ktorý ich prevedie obrazovkou so zábavnými faktami, tipmi a výzvami o financiách.
Tvorcovia nezabudli ani na odmeny – po nájdení štvrtého vajíčka dieťa získa prvú odmenu a po rozbití desiateho vajíčka dostane ďalšiu.

Už sa viac neboj o svoje peniaze.
Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.
Nadväzuje na úspešnú kampaň
Veľkonočná hra pokračuje v línii, ktorú banka začala minulý rok uvedením aplikácie George Junior a kampaňou „Neminiem”.
„Vlani sme deťom otvorili dvere do sveta financií cez aplikáciu George Junior a kampaň Neminiem. Teraz im prinášame zábavu, ktorá posunie ich chápanie peňazí na vyššiu úroveň,” vysvetľuje Marta Cesnaková.
Slovenská sporiteľňa tak efektívne spája moderné technológie so vzdelávaním a pripravuje mladú generáciu na zodpovedné hospodárenie s peniazmi v budúcnosti.