- Slováci sa nevedia dočkať lacného potravinového reťazca.
- Možno však zostanú sklamaní.
- Biedronka sa slovenské supermarkety totiž vôbec nepodobá.
Navštívili sme poľský supermarket
Už na parkovisku sme si všimli, že podstatnú časť zákazníkov predajne v pohraničí tvoria práve Slováci. Našich ŠPZ-tiek tam bolo neúrekom, a to aj napriek tomu, že na nákup sme sa vybrali uprostred pracovného dňa.
Atmosféra v predajni by sa dala veľmi výstižne opísať slovom „chaos”: Videli sme prázdne regály a hory nevyloženého tovaru, ktoré barikádovali priechod uličkami. Tovar sa po obchode váľal rozhádzaný a v regáloch bol veľký neporiadok. Krabice sme videli doslova všade.
Cenovky v regáloch boli mätúce a často bolo veľmi ťažké zistiť, koľko vlastne stojí tovar, ktorý si práve vkladáme do nákupného košíka.
V supermarkete nebol k dispozícií žiadny zamestnanec, ktorý by nám s nákupom nejakým spôsobom pomohol. Nedostatočný počet pracovníkov bol zrejme dôvodom aj tej hromady nevyloženého tovaru.
Po tom, čo sa nám podarilo prekľučkovať uličkami plnými krabíc s tovarom, ktorý by sme radšej videli v prázdnych regáloch, sme pristúpili k pokladni. A hoci na prevádzke bolo pokladní viacero, otvorená bola len jedna – a smeroval k nej poriadne dlhý zástup netrpezlivých zákazníkov.
Nákupný zážitok bol iný, ako sme na Slovensku zvyknutí
Zážitok z nakupovania v Biedronke nie je práve najlepší. Pravdou však je, že zákazníci, pre ktorých je kľúčová cena, tieto supermarkety vyhľadávajú. Reťazec ponúka výhodné predajné akcie typu 2+1 grátis, kde zákazníci dokážu poriadne ušetriť.
Poľská Biedronka ponúka výhodné ceny, no nakupovanie tu nie najpríjemnejšie. To môže odradiť napríklad náročnejších zákazníkov.