- Zľava nestačí — Black Friday vyžaduje prepracovanú marketingovú stratégiu.
- Personalizácia, FOMO efekt a dôvera rozhodujú o úspechu predaja.
- Limitované edície a VIP ponuky vytvárajú pocit výnimočnosti a naliehavosti.
Black Friday už dávno nie je iba o zľavách. Je to súboj značiek o pozornosť, lojalitu a dôveru zákazníka. V prostredí digitálneho marketingu, kde konkurencia stále rastie a používateľ je čoraz náročnejší, už nestačí ponúknuť len zľavu.
Aby ste uspeli, potrebujete dobre nastavenú a komplexnú stratégiu. Poďme sa pozrieť na to, čo bude na sklonku roka 2025 fungovať a ako sa odlíšite od ostatných.
V závere roka, kedy je digitálny priestor preplnený, vaša značka nezaujme bez komplexnej stratégie. Experimentujte s rôznymi kreatívami. Najúspešnejšie značky nevnímajú Black Friday ako jednorazový výstrel, ale ako súčasť dlhodobej stratégie.
Nesnažte sa osloviť všetkých, zákazníkov si vyberajte
Je kľúčové uvedomiť si, že Black Friday nie je o tom osloviť všetkých, ale osloviť potenciálneho zákazníka tým správnym spôsobom. Ak zákazníkovi naservírujete zľavu na produkt, ktorý ho vôbec nezaujíma, dosiahnete pravý opak.
V tomto zmysle je kľúčom k úspechu správna a prepracovaná segmentácia publika.
Rozdelenie publika na základe jeho správania, histórie nákupov, opustených košíkov či záujmov je absolútny základ. Vďaka detailnému nastaveniu segmentov sa budú vaše reklamy zobrazovať len relevantnému publiku.
Nechajte peniaze pracovať za vás.
Investujte a premeňte svoje obavy na príležitosť.















