Čo ponúknuť zákazníkom počas Black Friday, aby ste uspeli proti konkurencii?

  • Zľava nestačí — Black Friday vyžaduje prepracovanú marketingovú stratégiu.
  • Personalizácia, FOMO efekt a dôvera rozhodujú o úspechu predaja.
  • Limitované edície a VIP ponuky vytvárajú pocit výnimočnosti a naliehavosti.
Ekonomika Čo ponúknuť zákazníkom počas Black Friday
Čo ponúknuť zákazníkom počas Black Friday? Zdroj: shutterstock.com/Deflector Image
Ako ťažiť PCFumbi mobil baner

Black Friday už dávno nie je iba o zľavách. Je to súboj značiek o pozornosť, lojalitu a dôveru zákazníka. V prostredí digitálneho marketingu, kde konkurencia stále rastie a používateľ je čoraz náročnejší, už nestačí ponúknuť len zľavu.

Aby ste uspeli, potrebujete dobre nastavenú a komplexnú stratégiu. Poďme sa pozrieť na to, čo bude na sklonku roka 2025 fungovať a ako sa odlíšite od ostatných. 

Dlhodobá stratégia

V závere roka, kedy je digitálny priestor preplnený, vaša značka nezaujme bez komplexnej stratégie. Experimentujte s rôznymi kreatívami. Najúspešnejšie značky nevnímajú Black Friday ako jednorazový výstrel, ale ako súčasť dlhodobej stratégie.

Nesnažte sa osloviť všetkých, zákazníkov si vyberajte

Je kľúčové uvedomiť si, že Black Friday nie je o tom osloviť všetkých, ale osloviť potenciálneho zákazníka tým správnym spôsobom. Ak zákazníkovi naservírujete zľavu na produkt, ktorý ho vôbec nezaujíma, dosiahnete pravý opak.

V tomto zmysle je kľúčom k úspechu správna a prepracovaná segmentácia publika

Pozrite si naše video z YouTube kanála YouTube Kryptomagazin SK

Rozdelenie publika na základe jeho správania, histórie nákupov, opustených košíkov či záujmov je absolútny základ. Vďaka detailnému nastaveniu segmentov sa budú vaše reklamy zobrazovať len relevantnému publiku

98 %

Nechajte peniaze pracovať za vás.

Investujte a premeňte svoje obavy na príležitosť.

Sponzorovaný obsah
Finančné rozdielové zmluvy sú zložité nástroje a sú spojené s vysokým rizikom rýchlych finančných strát v dôsledku pákového efektu. Na 75 % účtov retailových investorov dochádza k finančným stratám pri obchodovaní s finančnými rozdielovými zmluvami u tohto poskytovateľa. Mali by ste zvážiť, či chápete, ako finančné rozdielové zmluvy fungujú, a či si môžete dovoliť podstúpiť vysoké riziko, že utrpíte finančné straty.
Späť
Strana 1/3Ďalej
Best Wallet PCtxb
Autor:
Karina Daráková

Karina Daráková pochádza spod Tatier a vyštudovala žurnalistiku na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre. V minulosti pôsobila v Novom Čase a na pozícii vedúcej domáceho spravodajstva v Startitup. V Kryptomagazine sa venuje ekonomickým a realitným témam.