Čakanie na zákroky sa skracuje. VšZP zaznamenala výrazný pokles

  • VšZP znížila počet prekročených lehôt na operácie o 41 %.
  • Finančné limity spôsobili len 8 % prípadov omeškaných zákrokov.
  • VšZP spustila kampaň „Zdravé JA je najviac“ na podporu prevencie.
Ekonomika VšZP zaznamenala výrazný pokles
VšZP zaznamenala výrazný pokles. Zdroj: shutterstock.com/Stefan_Sutka, Gorodenkoff
Bitcoin hyper PCKvakomat mobil

Nová kampaň VšZP

VšZP predstavila novú komunikačnú kampaň s názvom „Zdravé JA je najviac”, ktorou nadväzuje na svoje dlhodobé úsilie podporiť prevenciu a zodpovedný prístup k vlastnému zdraviu. Po úspešnej jarnej fáze, ktorá oslovila desaťtisíce ľudí po celom Slovensku, teraz poisťovňa kladie dôraz na stabilizáciu poistného kmeňa a oslovenie ekonomicky aktívnej populácie.

„Zdravé JA je najviac” je to výzva, aby verejnosť kládla väčší dôraz na zdravie a prevenciu. VšZP chce byť spoľahlivým partnerom, ktorý podporuje poistencov v aktívnej starostlivosti o seba.

VšZP už v minulom roku dokázala, že prevencia sa dá komunikovať účinne. Rozoslala viac ako 430-tisíc pozvánok na skríningové vyšetrenia a osobne oslovila vyše 250-tisíc ľudí v rámci takmer 400 verejných akcií po celom Slovensku. Tieto aktivity potvrdzujú, že ak sa téma zdravia komunikuje zrozumiteľne a atraktívne, verejnosť na ňu pozitívne reaguje.

„Ako najväčšia zdravotná poisťovňa si uvedomujeme zodpovednosť, ktorú nesieme. Prevenciu vnímame ako základný pilier udržateľného zdravotného systému,” uviedol predseda predstavenstva a generálny riaditeľ VšZP Matúš Jurových. Dodal, že získané ocenenia, ako napríklad titul Najdôveryhodnejšia značka štyri roky po sebe, potvrdzujú, že ich stratégia rezonuje aj mimo medicínskeho prostredia.

Najviac poistencov

Kampaň sa opiera o silné stránky VšZP – okrem najväčšieho počtu poistencov ponúka poisťovňa aj najširšie spektrum benefitov cez Peňaženku zdravia. V kampani sa preto objavujú variácie sloganu ako „Zdravé oči sú najviac”, „Zdravé zuby sú najviac” alebo „Naša apka je najviac”, ktoré zdôrazňujú konkrétne výhody pre poistencov.

Novinkou v komunikácii je zapojenie samotných poistencov prostredníctvom sociálnych sietí. VšZP otvorí svoj mediálny priestor pre verejnosť, aby mohli ľudia zdieľať videá a príspevky o zdravom životnom štýle. Či už pôjde o otužovanie, pohyb, zdravú stravu alebo psychickú pohodu, každý bude mať možnosť prispieť k šíreniu pozitívnych návykov.

SpäťStrana 3/3
Ďalej
Coinfactory PC banerCoinfactory mobil baner
Autor:
Karina Daráková

Karina Daráková pochádza spod Tatier a vyštudovala žurnalistiku na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre. V minulosti pôsobila v Novom Čase a na pozícii vedúcej domáceho spravodajstva v Startitup. V Kryptomagazine sa venuje ekonomickým a realitným témam.

Najčítanejšie články

1

Peniaze navyše bez driny: 10 tipov, ktoré vám potichu prinesú 2 000 € ročne

2

Robert Kiyosaki: Prichádza najväčší krach moderných dejín

3

Tieto 2 veľké kryptomeny sa údajne zdvojnásobia do konca roku 2025

4

3 daňové triky, ktoré musia poznať držitelia kryptomien

5

Krypto daňová revolúcia: Prečo štát sleduje vaše peňaženky

PR články

Ethereum dosiahlo po štyroch rokoch nové cenové maximum a blíži sa k hranici 5 000 dolárov

PR články  | 25. augusta 2025

Ethereum zaznamenalo v piatok poobede prudký cenový rast, ktorý nakoniec vyústil vo víkendovú rally a nové historické maximum vo výške 4 953,73 dolára.

Po 4 rokoch Ethereum prekonal maximum

Historický rast Etherea: Prečo investori presúvajú kapitál z Bitcoinu

PR články  | 25. augusta 2025

PR článok spoločnosti BITmarkets. Ethereum je opäť v centre pozornosti investorov, keď jeho cena dosiahla nové historické maximum nad 4 950 dolárov.

Ethereum na historickom vrchole

Najväčšia bublina na burze? Palantir sa obchoduje drahšie ako Tesla aj Nvidia

PR články  | 22. augusta 2025

PR článok spoločnosti XTB. Americká technologická spoločnosť Palantir, pomenovaná podľa vševedúceho kameňa z Pána prsteňov, patrí medzi najdiskutovanejšie akciové tituly posledných rokov.

Akcie Palantir lámu rekordy