- VšZP znížila počet prekročených lehôt na operácie o 41 %.
- Finančné limity spôsobili len 8 % prípadov omeškaných zákrokov.
- VšZP spustila kampaň „Zdravé JA je najviac“ na podporu prevencie.
Nová kampaň VšZP
VšZP predstavila novú komunikačnú kampaň s názvom „Zdravé JA je najviac”, ktorou nadväzuje na svoje dlhodobé úsilie podporiť prevenciu a zodpovedný prístup k vlastnému zdraviu. Po úspešnej jarnej fáze, ktorá oslovila desaťtisíce ľudí po celom Slovensku, teraz poisťovňa kladie dôraz na stabilizáciu poistného kmeňa a oslovenie ekonomicky aktívnej populácie.
„Zdravé JA je najviac” je to výzva, aby verejnosť kládla väčší dôraz na zdravie a prevenciu. VšZP chce byť spoľahlivým partnerom, ktorý podporuje poistencov v aktívnej starostlivosti o seba.
VšZP už v minulom roku dokázala, že prevencia sa dá komunikovať účinne. Rozoslala viac ako 430-tisíc pozvánok na skríningové vyšetrenia a osobne oslovila vyše 250-tisíc ľudí v rámci takmer 400 verejných akcií po celom Slovensku. Tieto aktivity potvrdzujú, že ak sa téma zdravia komunikuje zrozumiteľne a atraktívne, verejnosť na ňu pozitívne reaguje.
„Ako najväčšia zdravotná poisťovňa si uvedomujeme zodpovednosť, ktorú nesieme. Prevenciu vnímame ako základný pilier udržateľného zdravotného systému,” uviedol predseda predstavenstva a generálny riaditeľ VšZP Matúš Jurových. Dodal, že získané ocenenia, ako napríklad titul Najdôveryhodnejšia značka štyri roky po sebe, potvrdzujú, že ich stratégia rezonuje aj mimo medicínskeho prostredia.
Najviac poistencov
Kampaň sa opiera o silné stránky VšZP – okrem najväčšieho počtu poistencov ponúka poisťovňa aj najširšie spektrum benefitov cez Peňaženku zdravia. V kampani sa preto objavujú variácie sloganu ako „Zdravé oči sú najviac”, „Zdravé zuby sú najviac” alebo „Naša apka je najviac”, ktoré zdôrazňujú konkrétne výhody pre poistencov.
Novinkou v komunikácii je zapojenie samotných poistencov prostredníctvom sociálnych sietí. VšZP otvorí svoj mediálny priestor pre verejnosť, aby mohli ľudia zdieľať videá a príspevky o zdravom životnom štýle. Či už pôjde o otužovanie, pohyb, zdravú stravu alebo psychickú pohodu, každý bude mať možnosť prispieť k šíreniu pozitívnych návykov.