- Populárna donášková služba vstupuje do významného regiónu západného Slovenska.
- Obyvatelia Považia získajú prístup k širokej ponuke reštaurácií priamo do svojich domovov.
- Táto expanzia je súčasťou dlhodobej stratégie spoločnosti Bolt, ktorá sa snaží rozširovať svoje služby do všetkých regiónov Slovenska.
Bratislavčania získavajú novú možnosť rýchleho doručovania balíkov. Spoločnosť Bolt spúšťa službu Bolt Send, ktorá umožní doručiť zásielky v rámci hlavného mesta v priebehu niekoľkých minút. Služba je dostupná vo všetkých častiach Bratislavy, kde spoločnosť aktuálne pôsobí.
„Ceny za doručenie sa pohybujú na úrovni bežnej jazdy taxíkom,” informuje spoločnosť s tým, že platba prebieha rovnako jednoducho ako pri štandardných jazdách cez aplikáciu Bolt. Medzi hlavné výhody novej služby patrí možnosť sledovania zásielky v reálnom čase a flexibilita pri výbere času i miesta doručenia.
Novinku však sprevádzajú viaceré obmedzenia. Spoločnosť stanovila jasné limity pre rozmery a hmotnosť zásielok. „Balíky nesmú presiahnuť hmotnosť 15 kilogramov a rozmery 65 × 55 × 40 centimetrov,” upresňuje Bolt. Zásielka musí byť umiestniteľná do kufra vozidla, na sedadlo spolujazdca alebo na zadné sedadlo.
Bezpečnosť služby má zabezpečiť systém, pri ktorom každý vodič preváža iba jednu zásielku, čím sa eliminuje riziko zámeny balíkov. Služba však nie je určená na prepravu všetkých druhov tovaru. Zakázané je zasielanie potravín, alkoholu, zvierat, bankoviek, zbraní či liekov. Rovnako nie je možné prepravovať nelegálne položky alebo balíky, ktorých hodnota presahuje miestne povolené limity.
Proces doručenia funguje na princípe osobného odovzdania. Odosielateľ musí balík osobne odovzdať vodičovi a príjemca ho následne prevziať na dohodnutom mieste. „Nejde o službu od dverí k dverám. Vodič nie je povinný doručiť balík priamo k dverám príjemcu,” zdôrazňuje spoločnosť.
Bolt zároveň upozorňuje, že nepreberá zodpovednosť za prípadnú stratu, krádež alebo poškodenie zásielky. V prípade problémov však odporúča kontaktovať zákaznícku podporu prostredníctvom aplikácie.
Objednanie služby prebieha prostredníctvom štandardnej aplikácie Bolt. Používateľ zadá miesto vyzdvihnutia a doručenia balíka, zvolí možnosť Bolt Send a potvrdí objednávku. Následne môže zdieľať detaily prepravy s príjemcom, ktorý tak získa možnosť sledovať pohyb zásielky v reálnom čase.