- Biedronka vtrhla na slovenský trh a vystrašila konkurenciu.
- Kaufland, Tesco a Lidl reagujú masívnou expanziou.
- V boji o zákazníka nasadzujú reťazce nové zbrane – od nízkych cien až po nonstop predajne.
COOP Jednota volí partizánsku taktiku: Útok v noci
Najväčšia domáca sieť COOP Jednota reaguje na vpád Biedronky partizánskou taktikou. Od 12. marca 2025 spustila v Rabči pri Námestove prvý supermarket formátu Tempo s nepretržitou prevádzkou 24/7. Táto jedinečná predajňa umožní zákazníkom nakupovať kedykoľvek počas dňa i noci, aj počas sviatkov a víkendov.
„COOP Jednota Nové Zámky mala vždy pozitívny prístup k inováciám a dnešná doba si vyžaduje čoraz modernejšie i ústretovejšie riešenia,” vysvetľuje predseda predstavenstva COOP Jednota Nové Zámky Štefan Mácsadi.
Hoci COOP Jednota už prevádzkuje niekoľko automatizovaných nonstop predajní, supermarket Tempo predstavuje revolučný prelom v domácej maloobchodnej stratégii. Namiesto priameho stretnutia s cenami Biedronky, COOP Jednota otvára úplne nový front v čase, keď ostatné reťazce spia.
Biedronka pomôže v bitke zvíťaziť spotrebiteľom
Táto bezprecedentná obchodná vojna na slovenskom maloobchodnom trhu sľubuje jedno – víťazmi budú slovenskí spotrebitelia.
Intenzívnejší boj o každého zákazníka znamená ostrejšie zbrane: nižšie ceny, širšiu ponuku, lepšie služby a odvážne inovácie.
Zatiaľ čo Biedronka dobýja územie nízkymi cenami, Kaufland upevňuje svoje pozície širokým sortimentom a komunitnými projektmi, Tesco nasadzuje technologické novinky a vernostný program, Lidl útočí kvalitou potravín a masívnou expanziou predajní a COOP Jednota odstraňuje časové bariéry nákupov.
Príchod nového silného bojovníka na slovenský trh rozpútal skutočnú obchodnú drámu, ktorej vyvrcholením môže byť nielen silné cenové zemetrasenie, ale aj prevratné inovácie, aké sme na Slovensku ešte nevideli.