- Biedronka vtrhla na slovenský trh a vystrašila konkurenciu.
- Kaufland, Tesco a Lidl reagujú masívnou expanziou.
- V boji o zákazníka nasadzujú reťazce nové zbrane – od nízkych cien až po nonstop predajne.
Lidl postupuje na dvoch frontoch: Kvalitné mäso a masívna expanzia
Nemecký diskontný reťazec Lidl zvolil dvojaký prístup v tejto obchodnej vojne. Na jednej strane nasadil revolučnú technológiu „nedotknutého” mäsa – špeciálne baleného v hygienických obaloch, čím zabezpečuje, že produkt sa nedostane do kontaktu s ľudskou rukou od výroby až po kuchyňu spotrebiteľa.
Strategický nákupca mäsových výrobkov Juraj Lapoš vysvetľuje:
Lidl sa zaviazal prinášať kvalitné potraviny s transparentným pôvodom od certifikovaných dodávateľov a z welfare chovu, čím zabezpečuje, že mäso je skutočne čerstvé, kvalitné a absolútne nedotknuté.
Na druhom fronte Lidl masívne rozširuje svoju sieť predajní. Počet jeho obchodov na Slovensku sa 13. marca 2025 vyšplhal už na 173, keď otvoril novú prevádzku v Nových Zámkoch na Nitrianskej ceste – tretiu predajňu v tomto meste.
Len v tomto roku diskont otvoril už šesť nových obchodov – okrem Nových Zámkov aj v Starej Turej, Dunajskej Lužnej, Hlohovci, Prešove a Hnúšti.
„Mám veľkú radosť, že sa nám darí otvárať nové predajne a ešte viac sa priblížiť k našim zákazníkom, ktorým chceme ponúkať kvalitné produkty každý deň za nízke ceny, a to v modernom a príjemnom prostredí,” vyhlásil Gzregorz Urban, konateľ Lidl Slovenská republika zodpovedný za centrálne služby.
„Onedlho navyše pribudnú nové Lidl predajne v Martine a Tepličke nad Váhom, po nich budú nasledovať ďalšie lokality.”

Už sa viac neboj o svoje peniaze.
Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.