- Biedronka vtrhla na slovenský trh a vystrašila konkurenciu.
- Kaufland, Tesco a Lidl reagujú masívnou expanziou.
- V boji o zákazníka nasadzujú reťazce nové zbrane – od nízkych cien až po nonstop predajne.
Kaufland protiútočí: Martinská pevnosť s detským ihriskom
Nemecký reťazec Kaufland sa nezostal len nečinne prizerať a okamžite posilnil svoje pozície. Už 27. februára 2025 spustil svoju 84. predajňu v martinskej časti Podháj. Táto nová predajňa nie je len obyčajným supermarketom – Kaufland investoval aj do okolitej infraštruktúry.
„Moderné nakupovanie by malo byť dostupné pre zákazníkov po celom Slovensku a Kaufland chce byť pre nich všade tam, kde ho potrebujú,” vyhlásil Sven Reinhard, generálny riaditeľ Kaufland Slovenská republika, ako dokumentuje spolocnost.kaufland.sk.
Nová pevnosť s impozantnou rozlohou 2 677 metrov štvorcových je vyzbrojená ôsmimi samoobslužnými pokladnicami a podporovaná parkoviskom s 214 miestami. V spolupráci s miestnou samosprávou reťazec vybudoval aj detské ihrisko – jasný signál, že bojuje aj o priazeň zákazníkov.
Tesco prekračuje magickú hranicu: 180 predajní
Britský veterán slovenského maloobchodného bojiska Tesco 6. marca 2025 pokoril historický míľnik otvorením svojej 180. predajne v Leopoldove. Týmto manévrom sa Tesco stalo najsilnejším zahraničným reťazcom na Slovensku podľa počtu predajní, informuje corporate.tesco.sk.
„Teší nás, že sa nám podarilo otvoriť supermarket Tesco aj v Leopoldove. Plníme tak záväzok byť čo najbližšie k našim zákazníkom,” deklaroval Martin Kuruc, generálny riaditeľ Tesca.
Nová predajňa s rozlohou 200 metrov štvorcových posilňuje britskú líniu modernými zbraňami – zálohomatom a mobilnou aplikáciou Scan&Shop.