- Biedronka vtrhla na slovenský trh a vystrašila konkurenciu.
- Kaufland, Tesco a Lidl reagujú masívnou expanziou.
- V boji o zákazníka nasadzujú reťazce nové zbrane – od nízkych cien až po nonstop predajne.
Biedronka vtrhla na slovenský trh a vyvolala extrémny rozruch v maloobchode. Poľský obchodný gigant rozpútal na slovenskom území hurikán zmien a ostatné obchodné reťazce sa rýchlo postavili do bojovej pohotovosti. Kaufland a Tesco urýchlene expandujú, COOP Jednota mení pravidlá hry a Lidl otvára nový front v súboji o dôveru zákazníkov.
Kto v tomto nemilosrdnom obchodnom súboji získa srdcia a peňaženky Slovákov?
Biedronka zaútočila: Slovenské mestá obliehajú lienky
Poľský maloobchodný titan vstúpil na Slovensko. Biedronka 5. marca 2025 vztýčila svoju prvú vlajku v Miloslavove pri Bratislave za obrovského záujmu domáceho obyvateľstva. Stovky nedočkavcov v obliehaní prvej predajne vyprázdnili zásoby nákupných vozíkov ešte pred oficiálnym otvorením, informuje tvnoviny.sk.
Veliteľ poľskej lienky na Slovensku Maciej Lukowski odhalil strategický plán s jednoznačným cieľom – ovládnuť slovenský trh najnižšími cenami.
Plán postupu je nemilosrdný: do konca budúceho roka obsadiť 50 kľúčových bodov po celom Slovensku.
„Najprv sa snažíme budovať obchody v malých a v stredných mestách, Bratislava je náš ďalší krok,” odkrýva Lukowski taktiku pre tvnoviny.sk.
Lienka priletela z Miloslavova do Zvolena a mieri do Považskej Bystrice, Senice, Nových Zámkov a Levíc. Východné Slovensko zatiaľ zostáva mimo dosahu, keďže logistickú základňu vo Voderadoch nemožno natiahnuť až tam.