- Poľská Biedronka opäť napadla v reklamnej kampani Lidl.
- Reťazce používajú tvrdé marketingové zbrane.
Lidl v tvrdej kampani za Biedronkou vôbec nezaostáva. Vo svojom aktuálnom poľskom letáku sa pochválil tým, že je najlacnejším supermarketom už ôsmykrát za rok, pričom výrazným písmom dodal, že „Biedronka je až o 20 % drahšia než Lidl”.
Tento incident je len jedným z mnohých príkladov marketingovej vojny medzi týmito dvoma gigantmi. V minulosti sme boli svedkami podobných útokov, keď napríklad Lidl vo svojich reklamách zdôrazňoval kvalitu svojich produktov a naznačoval, že Biedronka neponúka to isté.
Je zrejmé, že tento tvrdý konkurenčný boj nebude v dohľadnej dobe ustupovať. Obe spoločnosti majú jasné stratégie na získanie väčšieho podielu na trhu a nebudú váhať použiť rôzne taktiky na dosiahnutie svojich cieľov.
Už sa viac neboj o svoje peniaze.
Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.
Biedronka prichádza na Slovensko
Biedronka čoskoro na Slovensku otvorí svoje prvé predajne. Nový silný hráč môže poriadne rozvíriť vody maloobchodného trhu. Konkurenčné prostredie čakajú veľké zmeny.
Konkurenčný boj prináša zákazníkom určité výhody, najmä vo forme nižších cien a širšej ponuky produktov. Súťaž medzi reťazcami tlačí ceny nadol a núti oboch hráčov inovovať a zlepšovať svoje služby. Zároveň však môže vyvolávať aj zmätok a nedôveru medzi zákazníkmi, ktorí môžu byť zmätení agresívnymi marketingovými taktikami.