- Biedronka spustila v Poľsku slovenský týždeň.
- Predstavila tak ponuku slovenských výrobkov, ktoré bude čoskoro predávať aj u nás.
Poľský obchodný reťazec Biedronka sa pripravuje na vstup na slovenský trh a už teraz začína lákať zákazníkov na lacné slovenské špeciality. Tento diskontný gigant, známy svojou politikou nízkych cien, plánuje otvoriť svoje prvé predajne na Slovensku do konca roka 2024.
Slovenský týždeň v Poľsku
Biedronka spustila v Poľsku akciu „slovenský týždeň”, v rámci ktorej predstavila výrobky typické pre slovenskú kuchyňu.
Na pultoch obchodov ponúka napríklad syrové nite či korbáčiky, alebo nitriansku salámu.
Produkty majú označenie slovenského výrobku a rovnaké tovary bude poľská lienka predávať aj na Slovensku už v tomto roku.
Sylwia Bucka, riaditeľka rozvoja značky Biedronka, uviedla pre Tvnoviny:
Najväčší maloobchodný reťazec v krajine, známy tým, že svojim zákazníkom predstavuje medzinárodnú kuchyňu, vás tentoraz pozýva objavovať chute našich susedov a prvýkrát v Poľsku predstavuje široký sortiment originálnych produktov zo Slovenska.
Biedronka plánuje priniesť na slovenský trh svoje privátne značky, ktoré už úspešne fungujú v Poľsku, ako pred časom informoval portál Aktuality. Medzi tieto značky patria Herbarium (čaje), Bondi (jogurty), Elios (grécke špeciality) a Miami (detské produkty).
Tieto produkty by mali byť dostupné za veľmi výhodné ceny, čím chce Biedronka konkurovať existujúcim slovenským reťazcom a ich privátnym značkám produktov.